
Magyarország vezető marketing automatizálási szoftvercége a SalesAutopilot Kft.
Pénzügyi, Adminisztratív Munkatársat
keres.
Támogasd cégünk további fejlődését azzal, hogy a két, majd hamarosan három fős backoffice csapatban biztosítod profi működésünk hátterét!
NEKED VALÓ EZ A POZCIÓ, HA:
- Szeretsz számokkal, táblázatokkal dolgozni; pénzügyi és adminisztratív feladatokat végezni,
- szeretsz nyomozni, izgalmasnak találod, amikor sok adat, infó között kell megtalálnod az összefüggéseket,
- fontos számodra, hogy átlásd és értsd a munkád minden részletét,
- szeretsz összetett problémákat gyors tempóban megoldani,
- szeretnél családias méretű cégnél, mégis profi munkakörülmények között dolgozni.
Ha jellemzőek rád a fenti pontok, olvass tovább, és ismerj meg minket és ezt az izgalmas pozíciót!
A SALESAUTOPILOT-RÓL
A SalesAutopilot az online is értékesítő komoly kisvállalatok automatizálási szoftvere, amivel automatizálják a marketing-, értékesítési- és háttérfolyamataikat, ezzel érve el hatékonyabb és eredményesebb működést.
Maroknyi csapatunk tizennyolcacik éve támogatja a hazai KKV-k marketingjét; több, mint 900 ügyfelünk a hazai KKV világ krémje, de sok közepes és nagyobb vállalat is az ügyfelünk.
Célunk, hogy a kisvállalatok megszabaduljanak az ismétlődő irodai rutinmunka terhétől, és az így felszabaduló időben a jobb értékesítési-, marketing-, és háttérfolyamatokkal több eredményt, és jobb életélményt teremtsenek az ügyfeleik, munkatársaik és tulajdonosaik számára.
Légy tagja csapatunknak, és éld át velünk a digitális üzlet világformáló hatását!
AZ ÚJ MUNKATÁRS FELADATAI
- Pénzügyi és adminisztratív feladatok (pl. beérkező tételek adminisztrációja, utalások, szállító számlák kezelése, viszonteladók jutalékelszámolása, részvétel a pénzügyi tervezésben, stb.)
- munkaügyi adminisztráció támogatása (pl. jelenléti ívek, szabadságok, ki- és belépések, stb.)
- könyvelővel, beszállítókkal, viszonteladókkal való kapcsolattartás,
- ügyfelek pénzügyi, adminisztratív kérdéseinek megválaszolása,
- ügyvezető és a csapat napi munkájának támogatása (pl. naptáresemények kezelése, Zoom felvételek kezelése, stb.)
- Iroda üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok (pl. készletek beszerzése, mérőórák leolvasása, karbantartások szervezése, stb.).
AZ EREDMÉNYES MUNKAVÉGZÉSHEZ SZÜKSÉGES KOMPETENCIÁK
- Legalább középfokú végzettség, kapcsolódó felsőfokú végzettség előny,
- Irodavezetői vagy asszisztensi vagy ügyfélszolgálati tapasztalat elvárás,
- kiváló adminisztrációs készség és precízitás,
- kiváló kommunikációs készség mind írásban, mind szóban,
- megoldásorientált hozzáállás,
- csapatjátékos attitűd,
- pozitivitás, mosolygós hang, vidám stílus,
- nyitottság, tanulási vágy új ismeretek megszerzésére,
- proaktív hozzáállás: legyenek gyakorlatias, hasznos észrevételeid,
- gyors alkalmazkodás a változásokhoz,
- motiváltság az elvárt célok elérésére,
- angol nyelv magabiztos használata tanulásra, szakmai anyagok feldolgozására.
Munkavégzés helye: nagyrészt remote work. A feladataid túlnyomó részét távolról is el tudod látni (ha szeretnéd), de a feladatok kb. 10-15%-a az irodához kapcsolódik, mely Bel-Budán, a Naphegy közelében, a Zsolt utcában található. Átlagosan heti egy nap irodai munkavégzés minimálisan szükséges. Ennél több tetszés szerint választható.
MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNOD?
- A kis cégek összes előnye, a tipikus hátrányok nélkül...
- ...pl: magas fizetés, bejelentve, teljesen szabályosan,
- izgalmas és inspiráló kihívások, rengeteg tanulnivaló,
- egyéni fejlődési-, és karrier terv az egyéni szakmai célok, készségek, és érdeklődési területek figyelembe vételével,
- igény esetén személyes coaching lehetőség külsős karrier tanácsadónktól,
- akár 80% remote work is választható, bel-budai (Naphegy melletti) irodával,
- cégen belüli mozgási lehetőség szakmai irányokba.
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Remote, budapesti központtal
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Személyi asszisztens
- Pénzügy, Könyvelés
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
- Távmunka/otthoni munka
Munkavégzés helye:
Budapest
AZ EREDMÉNYES MUNKAVÉGZÉSHEZ SZÜKSÉGES KOMPETENCIÁK
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.