BDO Magyarország (BDO MAGYARORSZÁG VAGYONKEZELŐ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT CSOP.ADÓSZ 17780711-5-42)
A BDO Magyarország cégcsoport

Payroll Coordinator

munkakörbe keres új munkatársat.

FELADATOK:

  • Beérkező és kimenő payroll dokumentumok validálása
  • Hibák és payroll problémák felismerése, azonosítása és eszkalálása
  • Projekt megvalósítással kapcsolatos riportok készítése
  • Napi szintű kapcsolattartás a belső és külső ügyfelekkel
  • Feladatok határidőre történő megvalósulásának figyelemmel kísérése

AMIT ELVÁRUNK:

  • Legalább középfokú végzettséget
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudást szóban és írásban
  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatot (HR, bérszámfejtés vagy számvitel)
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretet (Excel/Word/Outlook)
  • Priorizálási készséget
  • Csapatjátékos és ügyfélorientált attitűdöt

ELŐNYBEN RÉSZESÍTJÜK:

  • Felsőfokú végzettséget
  • Aktív német nyelvtudást

AMIT MI AJÁNLUNK:

  • Izgalmas lehetőségeket egy újonnan épülő csapatban
  • Nemzetközi projekteket, európai időzónában
  • Vonzó juttatási csomagot
  • Kellemes és jól felszerelt munkahelyi környezetet
  • Fiatalos és dinamikus csapatot

    BDO MAGYARORSZÁG

    A BDO a világ egyik vezető könyvvizsgáló és professzionális tanácsadó hálózata.
    A világ 162 országában több mint 1500 irodában több tízezer szakemberünk áll helyi és multinacionális ügyfeleink rendelkezésére könyvvizsgálati, könyvelési és tanácsadási szolgáltatásokkal.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

1103 Budapest, Kőér utca 2/A

JELENTKEZÉS

Önéletrajzát a Jelentkezem gombra kattintva küldheti el részünkre.