Budapesti támogató csapatunk bővítéséhez új kollégát keresünk az alábbi pozícióba:

PARTNER ASSISTANT

Jellemző feladatok

  • a DLA Piper admin rendszerében végzett ügy és ügyfél adminisztráció
  • aktív részvétel a szakcsoport számlázásának előkészítésében (meghatározó, komplex feladat, amely átlagosan a teljes munkaidő csaknem felét köti le)
  • naptárak nyomon követése, határidők betartása
  • beérkező ügyfél e-mailek monitoringja
  • dokumentum formázások, riportok, összegzések készítése
  • részvétel az általános, adminisztratív, támogató feladatokban

Elvárásaink

  • adminisztratív területen szerzett minimum 2-3 éves tapasztalat (nem elvárás a jogi adminisztrációban szerzett tapasztalat)
  • kommunikációképes angol nyelvtudás, elsősorban írásban
  • MS Word; Excel és PowerPoint felhasználói szintű ismerete

Előny jelenthet

  • jogi területen, vagy egyéb komplex admin feladatkörben szerzett tapasztalat
  • ECDL vizsga, vagy annak megfelelő szintű IT ismeretek

Miért érdemes minket választani?

  • versenyképes bért és juttatási csomagot kínálunk (széles Cafeteria paletta, egészségbiztosítás, mobiltelefon)
  • kiemelten fontos számunkra kollégáink folyamatos képzése
  • hosszú távú lehetőséget és stabilitást biztosítunk kollégáink számára
  • nyitottak vagyunk a fiatalokra, de megbecsüljük az idősebbek tapasztalatát is
  • irodánk modern és kiválóan felszerelt, gyönyörű kilátással és világos munkaterekkel

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Ha szívesen kipróbálnád magad csapatunkban, angol nyelvű jelentkezésed a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.