Panaszkezelő munkatárs pénzügyi területre

Mi lesz a feladatod?

A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése.
A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján.
Az Ügyfélnek kiküldendő válaszlevél előkészítése, ellenőrzése és a panaszra adott válaszlevél megírása.
Telefonon történő kapcsolattartás, egyeztetés a panaszos ügyfelekkel. Az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, szükség szerint megbízások rögzítése.

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
  • nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
  • szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel,
  • tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
  • munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk
  • és mindemellett versenyképes juttatásokat kínálunk.
  • Kedvező munkarendben tudsz dolgozni (H-P 8:00 - 16:30)

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Minimum érettségivel rendelkezel
  • Ügyfélközpontúság jellemez
  • Kíváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed van írásban és szóban egyaránt
  • Nem okoz gondot egy bonyolultabb probléma megoldása
  • Strukturált gondolkodás jellemez
  • Jó stressztűrő képességed van
  • Jó empatikus készséggel rendelkezel
  • Előnyt jelent:
  • Jó szervezet-, termék- és folyamat ismeret
  • Legalább 1 év pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Pénzügyi front- vagy panaszkezelési területen szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye:

4400 Nyíregyháza, Sóstói út 31/B

Munkaidő:

Teljes munkaidőben