JOB Kft. logó

Operatív ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    JOB Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Élelmiszeriparban ismert partnercégünk keres új munkatársat, irodai és operatív koordinációs feladatok ellátására.

Ha szeretsz rendszerekben gondolkodni, jó szervezőkészséggel rendelkezel, és szeretnél egy stabil, folyamatosan fejlődő vállalat mindennapi működésében meghatározó szerepet játszani, várjuk jelentkezésed!

  • A beérkező és kimenő megrendelések teljes folyamatának kezelése és nyomon követése;
  • Logisztikai teendők intézése: szállítások szervezése, kapcsolattartás a fuvarozókkal;
  • Irodai eszközök, valamint időnként a termeléshez szükséges anyagok beszerzése;
  • HR-adminisztrációs feladatokban való közreműködés;
  • Az ügyvezető napi operatív munkájának támogatása;
  • Általános szervezési és adminisztratív feladatok ellátása;
  • A vállalatirányítási rendszer napi szintű használata és működtetése;
  • Alkalmi, felmerülő feladatok megoldása a zökkenőmentes működés érdekében.
  • Legalább középfokú végzettség;
  • 3–5 év releváns szakmai tapasztalat hasonló munkakörben;
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek, gyors tanulási képesség;
  • Jó problémamegoldó készség, felelősségteljes munkavégzés;
  • Határozott, de együttműködő kommunikáció.
  • Változatos, sokrétű feladatkör;
  • Barátságos, támogató munkakörnyezet;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése