A Hunland az élőállat kereskedelem globális piactere. Mi vagyunk a kapocs az állattenyésztők és kereskedők között. Szerteágazó szolgáltatásainkkal gyors és hatékony megvalósítást kínálunk partnereink számára az agrárpiacon. Tevékenységünk minden területén a legmodernebb technológiákat alkalmazzuk. Egyaránt fontos számunkra a személyes kapcsolattartás, a tisztességes és hatékony munkavégzés.

Legyél TE is Csapatunk tagja

Operatív beszerző

pozícióban!

Milyen feladatokra számíthatsz?

  • A cégcsoport operatív beszerzési tervének kidolgozása a cég vállalati beszerzési stratégiájával összehangban
  • A beszerzési igényeknek megfelelően, a kiírt szolgáltatásokra, eszközökre vonatkozó tenderek lebonyolítása
  • Adatok, ügyfél igények és észrevételek összegyűjtése, továbbítása, és tender anyagokba történő beépítése;
  • A beszerzésekhez tartozó szerződések előkészítése, a megállapodásokban foglalt szolgáltatások aktiválása, felülvizsgálata; a beszállítókkal kapcsolatos ügyek kapcsolattartója
  • Koordináció a szolgáltatók és a vevők között, kapcsolat felvétel, valamint kapcsolattartás a partnerekkel, illetve szállítókkal, reklamációkezelés;
  • Rendszeres és eseti rendelési igények lebonyolítása, nyilvántartása

Milyen feltételekre számíthatsz?

  • barátságos és támogató munkahelyi légkörben tudsz dolgozni, illetve fejlődni
  • változatos, kihívást jelentő feladatokat nyújtunk
  • határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszonyt kínálunk
  • modern munkakörülmények között dolgozunk, holland tulajdonú 700 fős cégcsoportunk a felelős állattartás iránt elkötelezett
  • munkavégzés helye: 2347 Bugyi, Ürbői út 41. (kizárólag gépjárművel megközelíthető telephely, munkába járás költségtérítés: 15 Ft/km)

Mit várunk tőled?

  • rendelkezel legalább 3-5 év beszerzői területen szerzett tapasztalattal, és legalább középfokú végzettséggel
  • magabiztosan kommunikálsz angolul (nem okoz gondot a telefonon történő ügyintézés)
  • nyitott, dinamikus és határozott vagy
  • munkádat önállóan, precízen és felelősségteljesen végzed, rendszerben gondolkodsz, megoldást keresel
  • magabiztosan kezeled az irodai szoftvereket

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

2347 Bugyi Ürbői út 41.

Jelentkezz hozzánk!

Amennyiben a fentiekből magadra ismertél, küldd el jelentkezésed bruttó bérigényed megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Pályázatod beküldésével automatikusan hozzájárulsz önéletrajzod és személyes adataid kezeléséhez a Hunland cégcsoport szervezeti egységein belül. A beérkezett pályázatokat, amennyiben a pályázó másként nem rendelkezik, adatbázisunkban elhelyezzük, a törvényi követelményeknek megfelelően őrizzük, harmadik fél részére nem adjuk át, és a beérkezéstől számított 90 nap múlva töröljük.