Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Informatikai támogatás állások, munkák
53 db találat
Szűrés
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:09
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ma 09:50
-
SD, FI feladatok ellátása SAP közmű modulhoz kapcsolódóan SAP alkalmazásüzemeltetése és fejlesztése Közmű számlázási folyamathoz tartozó SD számlázási és kapcsolódó pénzügyi területek informatikai támogatása Üzleti igények elemzése, informatikai specifikálása, kapcsolattartás az...ma 09:05
-
As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applications in Production Environment Communicate with end Users in Polish la...ma 08:40
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Értékesítési csapat támogatása Beérkező ügyféligények megoldása Megrendelések kezelése, projectek támogatása, nyomonkövetése Ticketing rendszer kezelése Szakmai ajánlatok, szerződések műszaki paraméterezése Adminisztratív feladatok elvégzése Kapcsolattartás beszállítókkal, gyártó...tegnap 13:15
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:55
-
Munkaállomások (asztali PC, laptop, ipari PC-k) telepítése, karbantartása, hibaelhárítás Windows munkaállomások üzemeltetése (Windows Server 2022 ENG) Adatbázisszerverek, alkalmazásszerverek, fájlszerverek, nyomtatószerverek üzemeltetése Munkatársak által felmerülő számítástechni...tegnap 10:20
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...tegnap 10:00
-
Egy kommunikatív, nemzetközi környezetben fogsz dolgozni a Celanese Magyarországnál. Ebben a pozícióban különböző IT területen is kipróbálhatod magad. A feladataid lesznek: Projekttevékenységek vezetése Műszaki részleg támogatása, Access/Request/Knowledge/Incident/Change és Budge...tegnap 09:56
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 18.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 18.
-
Lead Program Administration - Asset Management Services
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestPosition overview: Based in the Budapest Shared Service Center as part of the Asset Management Services, the Program Administration team enables customer facing support by running program adjustments, validating data, driving database consistency, and setting framework for high d...ápr. 18. -
German Speaking Business Sales Development Specialist - Performance Management
1087 Budapest, Hungária körút 40-44.Performance Management: Support Senior Performance Management with Performance Data and Analytics using platforms for actionable insights to steer sales Exploit available tools, applications and capabilities or identify possibilities to implement such enablers. Coordination an...ápr. 18. -
German speaking Senior Demand Management Specialist - IT Project Coordinator
Legyen az első 5 jelentkező között!1087 Budapest, Hungária körút 40-44.Be the key interface for capturing demand requests. Manage and keep track of incoming requests, process them further. Assure the quality of information provided by Demand Requestors. Capture the requirements. Create assessment documentation for every demand request. Evaluate pote...ápr. 18. -
Linux szerverek üzemeltetése, üzemben tartása, frissítése Szolgáltatásban előforduló hibák feltárása, kijavítása, új verziók telepítése Meglévő alkalmazások kódjainak frissítése, karbantartása, új összefüggések létrehozása Docker / Kubernetes környezetben szolgáltatások frissítés...ápr. 17.
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...ápr. 17.
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...ápr. 17.
-
Our IT department self-image is to be the consultant and driving force in the enterprise for future-oriented IT technologies and value-creating applications. Working and collaborating hand in hand with the business functions, it develops a wide range of solutions for the more tha...ápr. 17.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ápr. 17.