Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
1991 óta P S P S i k l ó s s y és P a r t n e r Vezetői Tanácsadó Kft.

Megbízónk sütőiparai adalékanyagok kereskedelmével foglalkozó osztrák vállalat kis létszámú magyar leányvállalata. Ügyfelei döntően gyárak, neves nagyvállalatok. Részére keresünk

OFFICE MANAGER-t

(Budapest, XIV. kerület)

    Feladatai: irodaüzemeltetés, logisztikai és kereskedelmi asszisztensi, könyvelés előkészítési feladatok, szerződések, ajánlatok összeállítása, feldolgozása, szállítási határidők figyelemmel kísérése, számlák, kintlévőségek kezelése, logisztikai bonyolítás, különböző kimutatások (pl. ügyfél-látogatási jegyzékek) összeállítása, levelezés, telefonok.

    Ideális pályázónk a fenti feladatokban legalább 2 év tapasztalatot szerzett, jó angol, vagy német tudású szakember.

    Nívós és érdekes feladatok, jól strukturált, kicsi, stabil csapat, kellemes munkakörnyezet várja.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Irodavezető
  • Szakmai asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint
  • Német - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, XIV. kerület

Jelentkezés az állásra:

Fényképes pályázatát - amelyet bizalmasan kezelünk – a 48298. pályázati számra hivatkozva várjuk.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
2 db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: PSP Siklóssy & Partner Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Office manager
  • Hirdető cég: PSP Siklóssy & Partner Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: XIV. kerület
  • Feladatok: Feladatai: irodaüzemeltetés, logisztikai és kereskedelmi asszisztensi, könyvelés előkészítési feladatok, szerződések, ajánlatok összeállítása, feldolgozása, szállítási határidők figyelemmel kísérése, számlák, kintlévőségek kezelése, logisztikai bonyolítás, különböző kimutatások (pl. ügyfél-látogatási jegyzékek) összeállítása, levelezés, telefonok.
  • Elvárások: Ideális pályázónk a fenti feladatokban legalább 2 év tapasztalatot szerzett, jó angol, vagy német tudású szakember.
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol, Német
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017-09-15
  • Értékelés: 5
  • Értékelők száma: 2