A XIII. kerületbe keresünk munkatársat

Office administrator

    munkakörbe azonnali kezdéssel

Feladatok:

  • Szervezési és általános adminisztrátori feladatok ellátása
  • A cégvezető és a kollegák munkájának támogatása
  • Telefonok megválaszolása, látogatók megfelelő fogadása és irányítása
  • A beérkező leveleket, bontja, érkezteti, válogatja, szétosztja
  • Elvégzi a szükséges archiválási feladatokat
  • Szállítókkal, szolgáltatókkal és hivatalos szervekkel történő kapcsolattartás
  • Szállítói és vevő ügyek kezelése
  • Az irodai készletek szinten tartása, és ha szükséges, a szükséges beszerzése elindítása
  • Szükség esetén intézkedik a meghibásodott irodatechnikai és egyéb berendezések javíttatásáról
  • Pénzügyi iratok, dokumentációk előkészítése és kezelése, jelentés és elemzés készítése
  • Közreműködés számlázási és könyvelési feladatokban, beleértve számlázási kérdések megoldását és a számlák kezelését
  • Az iroda zavartalan működésével összefüggő feladatok ellátása
  • Felügyeli a vagyonkezelési szolgáltatásokat, beleértve az épület karbantartását és a megfelelő működés biztosítását
  • Eseti marketing feladatok ellátása, rendezvényszervezés
  • Koordinálja és tervezi a munkaidő alatti és utána céges közös eseményeket
  • Szükség esetén, felettese utasítására köteles ellátni egyéni- és/vagy helyettesíteni feladatokat
  • A flottakezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása (autó lízing, üzemanyagkártyák, pénzbírságok, stb.)
  • Előrejelzésben való részvétel
  • Vállalatirányítási csapat támogatása
  • Minőséggel / fenntarthatósággal kapcsolatos adminisztratív feladatok
  • Közigazgatási HR támogatása (munkaidő nyilvántartás, szerződéskezelés, fizetésemelés, éves egészségügyi ellenőrzés, stb.)
  • Adminisztrációs osztály felügyelete

Elvárások:

  • Üzleti folyamatok ismerete
  • Szállítói és vevői kapcsolatok fenntartása
  • Szolgáltatás- és ügyfélközpontúság
  • Irodai alkalmazások ismerete
  • Folyékony angol nyelvtudás, beszédben és írásban
  • Jó számítógépes tudás
  • Minőségközpontúság mindenben, amivel foglalkozik

Előnyök:

  • Kitűnő kommunikációs és prezentációs készség
  • Eredményorientált és innovatív
  • Problémamegoldó készség
  • Jó szervezőkészség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes kompenzációs csomag
  • Betanulás teljes körű támogatása
  • Fejlődési lehetőség
  • Vállalati munkaeszközök

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!