Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
We are looking for new colleagues for our fast-growing and reputable partner company to complete their IT Network team in Debrecen.

Network Support Technician (advantage:CCNA certification)


Task(s):

  • Providing in-depth technical support to customers through network or equipment monitoring, localisation and remote repair
  • Monitoring of applications and internal networks
  • Remote troubleshooting
  • Providing process improvement input wherever possible
  • Supplier activities: escalating more complex problems to higher technical level

Requirement(s):

  • Ability to communicate fluently in both written and spoken English
  • In depth understanding of LAN/WAN technologies AND/OR Cisco CCNA certificate
  • Excellent customer care skills
  • Analytical thinking
  • Team-player attitude
  • Working schedule: 24/7

Advantage:

  • Technical English and/or any other European language knowledge (e.g. Italian, French, German) knowledge
  • CISCO CCNA certification and familiarity with any of the following products: Juniper, ADVA, Avaya, Ipanema

Our offer:

  • Competitive salary and benefit package
  • Professional development programs, trainings and educational support
  • Inspiring new challenges (various assignments, products and teams)
  • Employee and Family Friendly Workplace – Opportunity to work from Home
  • Provided formal and on the job training
  • Modern working environment

Location:

Debrecen

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: Trenkwalder Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Network Support Technician
  • Rövid pozíció név: Hálózat támogató
  • Hirdető cég: Trenkwalder Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Hajdú-Bihar megye
  • Város: Debrecen
  • Feladatok: Providing in-depth technical support to customers through network or equipment monitoring, localisation and remote repair Monitoring of applications and internal networks Remote troubleshooting Providing process improvement input wherever possible Supplier activities: escalating more complex problems to higher technical level
  • Elvárások: Ability to communicate fluently in both written and spoken English In depth understanding of LAN/WAN technologies AND/OR Cisco CCNA certificate Excellent customer care skills Analytical thinking Team-player attitude Working schedule: 24/7
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2017.02.17