A profession.hu Kft. Magyarország piacvezető állásportálja és egyben a hazai online piac egy legsikeresebb terméke. Büszkék vagyunk arra, hogy sok ezer munkavállaló, potenciális pályázó választ minket minden nap és rengeteg embernek segítettünk már állást találni. Nézd meg, hogy miként zajlik mindez Profession módra.

HR csapatunkba keressük szuperügyes
 

Munkaügyi Asszisztens (részmunkaidő)

kollégánkat 6 órában, határozott időre (fél év)

MIT FOGSZ CSINÁLNI?

  • TB és bérszámfejtési feladataid lesznek:
    • kiszervezett bérszámfejtéssel dolgozunk, így a feladatod lesz a bérszámfejtés előkészítése, pl. munkaidőbeosztás, túlórák, távollétek feltöltése, jelenléti ívek kezelése, dolgozói taxihasználat adminisztrációja
  • Kollégák be- és kiléptetése:
    • felvételi adatlap, bejelentőlapok ki-és feltöltése
    • jogosultság- és eszközigények kezelése
    • munkaviszonnyal kapcsolatos dokumentumok kezelése
    • kilépő dokumentumok elkészítése
    • kollégák tájékoztatása be- és kilépéssel kapcsolatos teendőkről
  • Személyügyi-munkaügyi adatok naprakészen tartása Nexon-ban és HR Master-ben
  • Dokumentumok, számlák scan-elése, iktatása, eljuttatása a megfelelő helyre szervezeten belül és kívül

MIÉRT VÁLASSZ MINKET?

  • Egy pörgős, dinamikus szervezetben dolgozhatsz rugalmasan, részben otthonról.
  • Jófej kollégákkal fogsz dolgozni abban a csapatban, ami díjat is nyert cégcsoporton belül a támogató és hatékony működéséért.
  • Minden szükséges technikai feltételt és szakmai támogatást biztosítjuk számodra, hogy a siker valóban csak rajtad múljon.

TE VAGY AZ EMBERÜNK, HA:

  • Szereztél már legalább 1, de inkább 3 év tapasztalatot munkaügyi folyamatokban
  • Van TB és bérügyintéző szakképesítésed, és naprakész munkaügyi tudásod
  • Szuper a kommunikációs készséged mind barátságos, mind hivatalos hangvételben
  • Az Excel jó barátod, az MS Office a kisujjadban van
  • Szeretsz pörögni, ég a kezed alatt a munka, és ez nem megy a pontosság rovására
  • Előny, ha már ismerős számodra a NexonBér, és a NexonTime
  • Erős a problémamegoldó képességed
  • Bírod a humort (Vigyázat, teszteljük!)

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció
  • Toborzás, Kiválasztás

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Részmunkaidő 6 óra

Munkavégzés helye:

1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.