InterGest Hungaria Kft.

 

Cégünk a világ több mint 50 országában működő nemzetközi franchise-hálózat, az InterGest csoport tagja. Megbízóink túlnyomó többsége német cégek magyarországi leányvállalatai közül kerül ki. Fő tevékenységünk ügyfeleink ügyviteli feladatainak kiszolgálása, elsősorban könyvelés, személyügyi ügyintézés, pénzforgalom kezelése, kintlévőség kezelése, valamint adó és jogi tanácsadás.

Ügyfélkörünk folyamatos bővülése miatt tapasztalt, önállóan dolgozni tudó

mérlegképes könyvelő

munkatársat keresünk Buda központjában lévő irodánkba.

Új kollégánk főbb feladatai lesznek:

  • gazdasági társaságok teljeskörű könyvelése,
  • bevallások, statisztikai jelentések elkészítése, határidőben történő benyújtása,
  • adóhatósággal, könyvvizsgálókkal történő együttműködés,
  • időszaki jelentések, adatszolgáltatások készítése ügyfeleink kérésének megfelelően,
  • napi kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Természetesen nem várjuk el, hogy könyvelőink minden kérdésre helyből tudják a válaszokat! Speciális témákban mindenki hozzáteszi a maga tapasztalatát, valamint szakértők, tanácsadók, különféle szakmai előfizetések és tagságok segítenek a helyes megoldás kidolgozásában. Senkit nem hagyunk magára - csapatban dolgozunk!

Az ideális jelölt:

  • szakirányú végzettséggel és legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik,
  • önállóan, precízen végzi munkáját,
  • nem ijed meg az adózási kérdésektől,
  • számára az Excel és a Word felhasználása nem okoz gondot,
  • ügyfélorientált, vállalati szemlélettel gondolkodik,
  • német vagy angol nyelven szívesen kommunikál,
  • és nyitott az új feladatokra.

Nem várjuk el, de külön örülünk neki, ha új munkatársunk:

  • mérlegképes könyvelői regisztrációval rendelkezik,
  • adótanácsadói képesítést szerzett,
  • az IFRS nem ismeretlen számára,
  • jártas az SAP –ban.

Akik csatlakoztak hozzánk azt mondják azért tették, mert:

  • „ez egy nagyon jó iskola és sokat lehet tanulni…”
  • „ami nálunk szakmai téren nem fordul elő, az nincs is…”
  • „mindig jó a hangulat és támogató a légkör…”
  • „családbarát a munkaidőbeosztás…”
  • „napi szinten használjuk a németet…”
  • „a kollégák nyitottak, kedvesek és közvetlenek…”
  • „a vezetők nem kritizálnak, hanem segítik a munkát…”

Az pedig csak természetes, hogy:

  • versenyképes fizetést, kiegészítő juttatáscsomagot és ingyenes német nyelvtanfolyamot biztosítunk,
  • frekventált helyen lévő, modern irodában, családias légkörben dolgozunk,
  • és akár a hét több napján lehetőség van az otthoni munkavégzésre (home office) is.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Könyvelés

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)
  • Német (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Érdekli a lehetőség? Küldje el szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva!

Legyen Ön is a munkatársunk!