Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
A KÉSZ Csoport tagvállalatai tevékenységüket Magyarországon és Kelet-Európa több országában, a technológiai és mérnöki iparágakban, a szálloda- és vendéglátóiparban, eszközkezelés és finanszírozás, valamint üzleti megoldások és szolgáltatások területén végzik.
A KÉSZ Üzletviteli Megoldások divíziója a vállalatcsoport tagvállalatainak nyújt számviteli, pénzügyi, informatikai, kommunikációs és humán szolgáltatásokat.

A KÉSZ Consulting Kft
Új kollégáját

MENEDZSER ASSZISZTENS

munkakörben szeretné csapatában üdvözölni.

Amiben számítunk rád:

  • A vezető feladatainak nyomon követése, a vezető által irányított szervezet napi működésének támogatása, koordinálása
  • A szervezeti értekezleti rendjének működtetése, az azokról készült feljegyzések, jegyzőkönyvek összeállítása, kiadott feladatok nyomon követése, vezetői összefoglalók készítése
  • A vezető naptárjának kezelése megbeszélések és meetingek hatékony előkészítése
  • Projektjellegű feladatok koordinálása, adminisztrálása, heti beszámolók készítése vezető felé
  • A vezető által kijelölt értekezleteken való önálló részvétel, vezetői összefoglaló készítése
  • Prezentációk összeállítása, adminisztratív feladatok ellátása, kimutatások készítése
  • Társosztályokkal, külső partnerekkel történő kapcsolattartás
  • A felettes által meghatározott egyéb eseti jellegű feladatok elvégzése
  • Vezető által definiált teljeskörű szervezési feladat ellátása
  • Esetenként fordítási feladatok elvégzése

Rólad:

  • Proaktív és kreatív a látásmódod, rendszerben tudsz gondolkodni
  • Képes vagy önálló munkavégzésre
  • Nyitott vagy és gyakorlatias feladatértelmezési képességgel bírsz
  • Jó a diplomáciai és kapcsolatfenntartó készséged, udvarias és toleráns vagy
  • Stabil erkölcsi értékrend, terhelhetőség és felelősségtudat jellemez
  • Felsőfokú végzettséggel, gazdasági affinitással rendelkezel
  • MS Office programokat magas szinten ismered. Kiemelten Excel, Power Point, Outlook ismeretek.
  • Aktív az angol nyelvtudásod (mind szóban, mind írásban)
  • B kategóriás jogosítványod és vezetési tapasztalatod van

Előny:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Egyéb idegen nyelv ismerete

Rólunk:

  • Lendületes, nyitott kollégák, közvetlen, baráti közösség, ahova örömmel járunk be dolgozni
  • Nagyvállalati környezetben történő munkavégzés
  • A napi rutinfeladatok mellett időről időre megújuló, változatos feladatok
  • Vonzó juttatási csomag

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Személyi asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, IX. kerület

Jelentkezés módja:

Amennyiben az álláshirdetés felkeltette érdeklődéseset, kérjük, fényképes szakmai önéletrajzoddal és a fizetési igényed megadásával jelentkezz az interneten!

A pályázatokat a beérkezés sorrendjében folyamatosan bíráljuk el.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Menedzser asszisztens
  • Hirdető cég: KÉSZ Consulting Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: IX. kerület
  • Feladatok: A vezető feladatainak nyomon követése, a vezető által irányított szervezet napi működésének támogatása, koordinálása A szervezeti értekezleti rendjének működtetése, az azokról készült feljegyzések, jegyzőkönyvek összeállítása, kiadott feladatok nyomon követése, vezetői összefoglalók készítése A vezető naptárjának kezelése megbeszélések és meetingek hatékony előkészítése Projektjellegű feladatok koordinálása, adminisztrálása, heti beszámolók készítése vezető felé A vezető által kijelölt értekezleteken való önálló részvétel, vezetői összefoglaló készítése Prezentációk összeállítása, adminisztratív feladatok ellátása, kimutatások készítése Társosztályokkal, külső partnerekkel történő kapcsolattartás A felettes által meghatározott egyéb eseti jellegű feladatok elvégzése Vezető által definiált teljeskörű szervezési feladat ellátása Esetenként fordítási feladatok elvégzése
  • Elvárások: Proaktív és kreatív a látásmódod, rendszerben tudsz gondolkodni Képes vagy önálló munkavégzésre Nyitott vagy és gyakorlatias feladatértelmezési képességgel bírsz Jó a diplomáciai és kapcsolatfenntartó készséged, udvarias és toleráns vagy Stabil erkölcsi értékrend, terhelhetőség és felelősségtudat jellemez Felsőfokú végzettséggel, gazdasági affinitással rendelkezel MS Office programokat magas szinten ismered. Kiemelten Excel, Power Point, Outlook ismeretek. Aktív az angol nyelvtudásod (mind szóban, mind írásban) B kategóriás jogosítványod és vezetési tapasztalatod van
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2018-01-12
Állás, munka még: KÉSZ Consulting Kft.>