
Jelentős nemzetközi hátterű vegyipari disztribúció XXII. kerületi munkahelyre keres kollégát
Menedzser asszisztens/HR adminisztrátor
pozícióra.
Feladatok:
- A klasszikus menedzser asszisztensi feladatok mellett HR adminisztáció vezetése
- A vezető munkájának teljeskörű operatív támogatása
- Folyamatok önálló követése, döntésre előkészítés
- Kapcsolattartás a társosztályokkal, partnerekkel, beszállítókkal
- Adminisztratív folyamatok kezelése, elvégzése
- Általános szervezési és irodaivezetői feladatok (alvállalkozókkal kapcsolat tartás, irodaszer és egyéb ellátmány rendelés, mobil, IT eszközök beszerzése, gk. flotta ügyek)
- Toborzás, kilépő-belépő munkavállalók adminisztrációja
- Munkaügyi feladatok (munkaszerződések, munkaköri leírások, alkalmassági vizsgálatok leszervezése, stb.)
- Riportolási feladatok
- Szerződésekkel, tenderekkel kapcsolatos adminisztráció
- Költségek jogosításra való előkészítése, bérszámfejtéshez dokumentumok előkészítése.
- Adatvédelmi jogszabályok figyelése, szabályzatok napra készen tartása, működtetése.
Elvárások:
- Precizitás, pontosság megbízhatóság
- Szervező készség párhuzamos folyamatok koordinálásához
- Terhelhetőség, rugalmasság, rendszerben való gondolkodás képessége
- Csapatban való együttműködés képessége
- Önálló munkavégzés
- Erős excel ismeret
- Angol nyelvismeret szóban és írásban, felső középfokú szinten
Előny:
- Releváns gyakorlati tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk:
- Stabil munkahely
- Versenyképes fizetés, folyamatos bérfejlesztés
- Teljes munkaidős munkaviszonyban történő foglalkoztatás;
- Étkezési hozzájárulás, bejárási támogatás;
- Heti 1 alkalommal koordináltan, lehetőség van a feladatokat home office-ból ellátni.
Munkaidő:
- Törzsidő 8:00-16:20 között
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Személyi asszisztens
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
Menedzser asszisztens/HR adminisztrátor
Donauchem Kft
Budapest, XXII. kerület