Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

A nemzetközi Decathlon csoport ma 82 000 munkatárssal dolgozik a világ 27 országában. 1976-ban alapított visszatekintő francia központú társaságunk 4 kontinensen megtalálható 1260 Decathlon áruházával, Európában piacvezető a sportszerek forgalmazása, tervezése valamint gyártása terén. Magyarországon 2005 óta 23 Decathlon áruházzal vagyunk jelen, és a cég tervei között számos további áruház nyitása szerepel.

Marketingkommunikációs Igazgató

Nemcsak a sportban vagyunk dinamikusak, hanem a cég működésében is!
A Decathlon dinamikus fejlődésének köszönhetően egy fontos szervezetfejlesztési mérföldkőhöz érkezett, aminek kapcsán a marketingkommunikációval foglalkozó csapata élére keresi azt a vezetőt, aki még tovább lendíti a cég sikereit!

A munkakör legfőbb célja összhangban a cégünk víziójával: elérhetővé tenni a sportolás örömét a lehető legtöbb ember számára. Ezen belül is a marketingkommunikációs csapat elsődleges szerepe elérni azt, hogy a Decathlon legyen az első sport márka Magyarországon.

Akit a csapat élére megálmodtunk, stratégiai iránymutatásával és friss, újító gondolataival inspirálja a környezetét, ugyanakkor a mindennapokban tettrekész, hatékonyan és két lábbal a földön állva hozza meg döntéseit, és nem utolsó sorban emberi és szívesen dolgozik együtt másokkal.

Főbb feladatok, munkák:

  • Marketingkommunikációs stratégia és koncepció kialakítása
  • 13 fős marketing kommunikációs csapat vezetése: irányok kijelölése, humán menedzsment
  • A terület képviselete cégen belül, megfelelő információk eljuttatása a többi csapatnak
  • Csapaton belüli és más egységekkel történő közös munka folyamatának kialakítása
  • Éves marketing tervek összeállítása a társcsoportokkal együttműködve
  • Költségtervezés és menedzsment
  • Nagyobb partnerek, ügynökségek kiválasztása, tárgyalások lefolytatása
  • Egyedi lehetőségek, együttműködések tárgyalása
  • Kampányok, megjelenések hatékonyságának vizsgálata, ezek alapján folyamatos finomhangolás, stratégiai javaslatok
  • Omnichannel értékesítési stratégia támogatása kommunikációs megoldásokkal
  • Nemzetközi képviselet, kapcsolattartás a többi országgal és gyártó márkákkal
  • Marketing kommunikációs csapathoz tartozó területek: ATL kampányok termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan, médiatervezés és vásárlás, instore kommunikáció beleértve a külföldi adaptációkat, helyi fejlesztéseket és a termékismertetők tartalmának adaptálását is (fordítás idegen nyelvről), sportok szerinti egyedi kommunikáció (részpiacokon és célcsoportok számára), grafikák egy részének készítése, online marketing a Decathlon márkára és a webshopra vonatkozóan egyaránt

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Sportrajongó, akinek szenvedélye, hogy hirdesse a sportot
  • Felsőfokú végzettség, lehetőleg releváns területen
  • Legalább 5 év marketingkommunikációs tapasztalat ügyfél- és/vagy ügynökségi oldalon
  • Legalább 2 év vezetői tapasztalat
  • Komplex gondolkodásmód és rálátás teljes marketing mix működésére
  • Személyes jellemzők:
  • Jó szervezőkészség, önálló döntéshozó képesség, határozottság, nyitottság, kreatív problémamegoldó képesség, komplex látásmód, erős kommunikációs képesség, jó kapcsolatteremtő képesség, asszertív fellépés
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Francia nyelvtudás előny

Állás, munka területe(i):

  • Cégvezetés, Menedzsment
  • Kereskedelmi, Marketing igazgató
  • Marketing, Média, PR
  • Kommunikáció és PR
  • Marketing, Média, PR vezető

Munkavégzés helye:

Budaörs

A jelentkezéseket (önéletrajz és motivációs levél) január 25-ig várjuk.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Marketingkommunikációs Igazgató
  • Hirdető cég: Decathlon
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Pest megye
  • Város: Budaörs
  • Feladatok: Marketingkommunikációs stratégia és koncepció kialakítása 13 fős marketing kommunikációs csapat vezetése: irányok kijelölése, humán menedzsment A terület képviselete cégen belül, megfelelő információk eljuttatása a többi csapatnak Csapaton belüli és más egységekkel történő közös munka folyamatának kialakítása Éves marketing tervek összeállítása a társcsoportokkal együttműködve Költségtervezés és menedzsment Nagyobb partnerek, ügynökségek kiválasztása, tárgyalások lefolytatása Egyedi lehetőségek, együttműködések tárgyalása Kampányok, megjelenések hatékonyságának vizsgálata, ezek alapján folyamatos finomhangolás, stratégiai javaslatok Omnichannel értékesítési stratégia támogatása kommunikációs megoldásokkal Nemzetközi képviselet, kapcsolattartás a többi országgal és gyártó márkákkal Marketing kommunikációs csapathoz tartozó területek: ATL kampányok termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan, médiatervezés és vásárlás, instore kommunikáció beleértve a külföldi adaptációkat, helyi fejlesztéseket és a termékismertetők tartalmának adaptálását is (fordítás idegen nyelvről), sportok szerinti egyedi kommunikáció (részpiacokon és célcsoportok számára), grafikák egy részének készítése, online marketing a Decathlon márkára és a webshopra vonatkozóan egyaránt
  • Elvárások: Sportrajongó, akinek szenvedélye, hogy hirdesse a sportot Felsőfokú végzettség, lehetőleg releváns területen Legalább 5 év marketingkommunikációs tapasztalat ügyfél- és/vagy ügynökségi oldalon Legalább 2 év vezetői tapasztalat Komplex gondolkodásmód és rálátás teljes marketing mix működésére Személyes jellemzők: Jó szervezőkészség, önálló döntéshozó képesség, határozottság, nyitottság, kreatív problémamegoldó képesség, komplex látásmód, erős kommunikációs képesség, jó kapcsolatteremtő képesség, asszertív fellépés Tárgyalóképes angol nyelvtudás Francia nyelvtudás előny
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 5-10 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-01-12
Állás, munka még: Decathlon>