Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
TRAFÓ Kortárs Művészetek Háza Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (TRAFÓ KORTÁRS MŰVÉSZETEK HÁZA NONPROFIT KFT.)

A Trafó missziója

A budapesti Trafó Kortárs Művészetek Háza Magyarországon egyedülálló, a nemzetközi kortárs színtérbe beágyazott befogadó hely, ahol a különböző műfajok – színház, tánc, újcirkusz, zene és vizuális művészetek – egyedi és autentikus módon jelennek meg.

A posztindusztriális térben működő intézmény szakmai programja egységes szemlélet szerint szerveződik, ugyanakkor sokoldalú, egyszerre kísérletező szellemiségű és nézőbarát, az új irányokra és a kulturális emlékezetre egyaránt épít, és mind hazai, mind külföldi művészek bemutatkozásának teret enged.

Társadalmi kérdések iránt elkötelezett közvetítő helyszín, érték- és kontextusteremtő platform, új gondolatok és produkciók generátora. Előadásaival, koncertjeivel, kiállításaival, közösség- és közönségépítő programjaival több generációt megszólít, minden olyan nézőt, aki nyitott az újdonságra, egész működésében különös figyelmet fordítva a fiatalokra.

Marketing- és kommunikációs vezető

Főbb feladatok, munkák:

    A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

    • A menedzsment által megfogalmazott elképzelések és elérni kívánt célok alapján kidolgozza a TRAFÓ marketing- és kommunikációs stratégiáját, felügyeli a marketing- és kommunikációs tevékenységet;

    • Gondoskodik az egyes produkciók, kiállítások marketing- és kommunikációs feladatainak koordinálásáról és felügyeletéről, illetve a feladatok megfelelő ellátásáról;

    • Irányítja és felügyeli a TRAFÓ PR tevékenységét, ezen belül kiemelten sajtómegjelenéseit, médiaeseményei szervezését, meghatározza a hazai és nemzetközi sajtókapcsolatok kiépítésének irányait és felügyeli ennek megvalósítását;

    • Irányítja és felügyeli a TRAFÓ reklámtevékenységét, ezen belül kiemelten a médiatervezési és médiavásárlási feladatokat és ennek megvalósítását;

    • Irányítja és felügyeli a TRAFÓ online (digitális) marketing tevékenységét, felügyeli a megvalósítást;

    • Ellátja a honlap marketing- és kommunikációs csoport által kezelt felületeinek felügyeletét;

    • Gondoskodik a TRAFÓ arculatának kialakításáról és fejlesztéséről, irányítja a kreatív terveztetést és kivitelezést;

    • Irányítja és felügyeli a TRAFÓ marketing feladatkörbe tartozó gyártási (nyomdai és egyéb) tevékenységének szervezését;

    • Felügyeli a rendszeres, a premiereket érintő, illetve az időszaki, rendhagyó és exkluzív kiadványokkal, kreatív anyagokkal kapcsolatos szakmai és adminisztratív feladatok ellátását (tervezését, megírását, szerkesztését, lektorálását stb.),

    • Kialakítja a TRAFÓ belső, önálló média-portfólióját, illetve felügyeli ennek megvalósítását;

    • Kidolgozza a TRAFÓ hűség- és támogatói programját, továbbá a menedzsmenttel együttműködve közreműködik a TRAFÓ szponzori- és mecénás körének kiépítésében;

    • Előkészíti az ügyvezető döntési és jóváhagyási hatáskörébe tartozó azon ügyeket, amelyek a közvetlen irányítása és ellenőrzése alá tartozó szervezeti egység feladatkörébe tartoznak;

    • Személyes szerepvállalásával közreműködik az egyes részterületek közötti kapcsolattartásban, így különös tekintettel, a TRAFÓ művészeivel, marketing- és kommunikációs, közönségszervezési, produkciós, informatikai és humán szakterület, valamint pénzügyi-és gazdasági területeivel.

Az álláshoz tartozó elvárások:

    Pályázati feltételek:

    • Felsőfokú iskolai végzettség;
    • Angol nyelvből minimum középfokú C típusú szakmai nyelvvizsga, marketing- és kommunikációs szaknyelv ismerete;
    • Legalább 5 év szakmai tapasztalat;
    • Legalább 2 év vezetői tapasztalat;
    • Felhőszolgáltatások, szöveg-, prezentáció- és táblázatszerkesztő; valamint képszerkesztő programok felhasználói szintű ismerete asztali gépen és mobil eszközön egyaránt,
    • Büntetlen előélet.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    A pályázatnak részletesen kell szólnia:

    • A TRAFÓ adottságainak figyelembe vételével a pályázó által megvalósítani kívánt marketing- és kommunikációs koncepcióról;

    • Az intézmény arculatával kapcsolatos elképzelésekről;

    • Az intézmény márkaépítésére vonatkozó elképzelésekről;

    • Újszerű marketing- és kommunikációs eszközök alkalmazására vonatkozó elképzelésekről és a TRAFÓ merchandising tevékenységével kapcsolatos ötletekről;

    • A TRAFÓ szponzorációjára vonatkozó stratégiájáról;

    • A TRAFÓ nemzetközi kommunikációjára vonatkozó elképzeléseiről.

Amit kínálunk:

    Kreatív, kihívásokkal teli munkakör, cafeteria, nemzetközileg elismert kortárs művészeti központ, biztos munkahely.

Állás, munka területe(i):

  • Marketing, Média, PR
  • Marketing, Média, PR vezető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Liliom utca 41.

Egyéb juttatások:

éves bónusz / mozgóbér,mobiltelefon,cafeteria,szakmai tréningek,nyelvtanulás támogatása

Jelentkezés az állásra:

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

• Részletes szakmai önéletrajz; motivációs levél;

• Szakmai vezetői elképzelés;

• Végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat másolat;

• Nyelvvizsga bizonyítvány másolat;

• A pályázó hozzájáruló nyilatkozata a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez;

• Fizetési igény megadása

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Marketing- és kommunikációs vezető
  • Rövid pozíció név: Marketing- és kommunikációs vezető
  • Hirdető cég: TRAFÓ Kortárs Művészetek Háza Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: IX. kerület
  • Feladatok: A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: • A menedzsment által megfogalmazott elképzelések és elérni kívánt célok alapján kidolgozza a TRAFÓ marketing- és kommunikációs stratégiáját, felügyeli a marketing- és kommunikációs tevékenységet; • Gondoskodik az egyes produkciók, kiállítások marketing- és kommunikációs feladatainak koordinálásáról és felügyeletéről, illetve a feladatok megfelelő ellátásáról; • Irányítja és felügyeli a TRAFÓ PR tevékenységét, ezen belül kiemelten sajtómegjelenéseit, médiaeseményei szervezését, meghatározza a hazai és nemzetközi sajtókapcsolatok kiépítésének irányait és felügyeli ennek megvalósítását; • Irányítja és felügyeli a TRAFÓ reklámtevékenységét, ezen belül kiemelten a médiatervezési és médiavásárlási feladatokat és ennek megvalósítását; • Irányítja és felügyeli a TRAFÓ online (digitális) marketing tevékenységét, felügyeli a megvalósítást; • Ellátja a honlap marketing- és kommunikációs csoport által kezelt felületeinek felügyeletét; • Gondoskodik a TRAFÓ arculatának kialakításáról és fejlesztéséről, irányítja a kreatív terveztetést és kivitelezést; • Irányítja és felügyeli a TRAFÓ marketing feladatkörbe tartozó gyártási (nyomdai és egyéb) tevékenységének szervezését; • Felügyeli a rendszeres, a premiereket érintő, illetve az időszaki, rendhagyó és exkluzív kiadványokkal, kreatív anyagokkal kapcsolatos szakmai és adminisztratív feladatok ellátását (tervezését, megírását, szerkesztését, lektorálását stb.), • Kialakítja a TRAFÓ belső, önálló média-portfólióját, illetve felügyeli ennek megvalósítását; • Kidolgozza a TRAFÓ hűség- és támogatói programját, továbbá a menedzsmenttel együttműködve közreműködik a TRAFÓ szponzori- és mecénás körének kiépítésében; • Előkészíti az ügyvezető döntési és jóváhagyási hatáskörébe tartozó azon ügyeket, amelyek a közvetlen irányítása és ellenőrzése alá tartozó szervezeti egység feladatkörébe tartoznak; • Személyes szerepvállalásával közreműködik az egyes részterületek közötti kapcsolattartásban, így különös tekintettel, a TRAFÓ művészeivel, marketing- és kommunikációs, közönségszervezési, produkciós, informatikai és humán szakterület, valamint pénzügyi-és gazdasági területeivel.
  • Elvárások: Pályázati feltételek: Felsőfokú iskolai végzettség; Angol nyelvből minimum középfokú C típusú szakmai nyelvvizsga, marketing- és kommunikációs szaknyelv ismerete; Legalább 5 év szakmai tapasztalat; Legalább 2 év vezetői tapasztalat; Felhőszolgáltatások, szöveg-, prezentáció- és táblázatszerkesztő; valamint képszerkesztő programok felhasználói szintű ismerete asztali gépen és mobil eszközön egyaránt, Büntetlen előélet.
  • Elvárt végzettség: Egyetem
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Egyéb juttatások: éves bónusz / mozgóbér mobiltelefon cafeteria szakmai tréningek nyelvtanulás támogatása
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-07-19
  • Lejárati dátum: 2018-07-27