Mainframe DB2 Administrator

Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te, vagy ami emberünk!

Feladatok:

  • Adattárházak és kapcsolódó alkalmazások adatbázis oldali (DB2) üzemeltetése, hangolása, módosítása és telepítése teszt és éles környezetben
  • DB2 adatbázisok monitorozása, üzemeltetése, installációja és upgrade-je
  • Adatbázisok készítése, frissítése, migrálása
  • Adatbázisok teljesítményének monitorozása és optimalizálsa
  • Adatbázisok magas rendelkezésre állásának biztosítása
  • Proaktív üzemeltetési feladatok (mentés, monitorozások kialakítása)
  • Üzemeltetési tesztelésben részvétel
  • Kapcsolódó alkalmazások 2nd /3rd level technikai támogatás
  • Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján
  • Komplex problémamegoldás: root cause analízis
  • Processzek betartatása
  • Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment
  • Aktív részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken
  • Új funkciók és/vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése
  • Frissítésekkel (releasekkel) kapcsolatos koordináció az érintett szakterületekkel
  • Új frissítések (releasek) előkészítése, telepítése és tesztelése
  • Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése
  • Új toolok és technológiák elsajátítása, használata

Elvárások:

  • Mainframe DB2 ismeret és tapasztalat
  • Mainframe DB2/SQL technikai hibaelhárításban szerzett tapasztalat
  • Minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • Főiskolai vagy szakirányú végzettség
  • Aktív német és/vagy angol nyelvismeret
  • IBM mainframe alapismeret
  • Ügyfélorientált hozzáállás
  • Önálló munkavégzés
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Rugalmas hozzáállás

Előnyök:

  • ITIL, agilis módszertan gyakorlati ismerete
  • IBM mainframe utility, JCL ismeret
  • COBOL programozási alapismeret
  • CICS alapismeret

Amit kínálunk:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Projektmenedzsment
  • Üzleti támogató központok
  • Informatikai támogatás

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Pécs