
Mainframe DB2 Administrator
Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te, vagy ami emberünk!
Feladatok:
- Adattárházak és kapcsolódó alkalmazások adatbázis oldali (DB2) üzemeltetése, hangolása, módosítása és telepítése teszt és éles környezetben
- DB2 adatbázisok monitorozása, üzemeltetése, installációja és upgrade-je
- Adatbázisok készítése, frissítése, migrálása
- Adatbázisok teljesítményének monitorozása és optimalizálsa
- Adatbázisok magas rendelkezésre állásának biztosítása
- Proaktív üzemeltetési feladatok (mentés, monitorozások kialakítása)
- Üzemeltetési tesztelésben részvétel
- Kapcsolódó alkalmazások 2nd /3rd level technikai támogatás
- Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján
- Komplex problémamegoldás: root cause analízis
- Processzek betartatása
- Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment
- Aktív részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken
- Új funkciók és/vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése
- Frissítésekkel (releasekkel) kapcsolatos koordináció az érintett szakterületekkel
- Új frissítések (releasek) előkészítése, telepítése és tesztelése
- Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése
- Új toolok és technológiák elsajátítása, használata
Elvárások:
- Mainframe DB2 ismeret és tapasztalat
- Mainframe DB2/SQL technikai hibaelhárításban szerzett tapasztalat
- Minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
- Főiskolai vagy szakirányú végzettség
- Aktív német és/vagy angol nyelvismeret
- IBM mainframe alapismeret
- Ügyfélorientált hozzáállás
- Önálló munkavégzés
- Jó problémamegoldó képesség
- Rugalmas hozzáállás
Előnyök:
- ITIL, agilis módszertan gyakorlati ismerete
- IBM mainframe utility, JCL ismeret
- COBOL programozási alapismeret
- CICS alapismeret
Amit kínálunk:
- Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
- Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
- A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
- A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
- Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
- Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Rendszerüzemeltető
- IT programozás, Fejlesztés
- Projektmenedzsment
- Üzleti támogató központok
- Informatikai támogatás
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
A felsoroltak közül bármelyik:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
- Német (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Pécs