SANNER HUNGÁRIA KFT. (SANNER HUNGARIA KFT.)

  • Sanner egy világszerte termelő német családi vállalkozás, aki elsődleges gyógyszerészeti, orvostechnikai, egészségmegőrző, valamint étrend-kiegészítő termékek számára gyárt csomagolást. A világ egyik vezető gyártója a tabletták, pezsgőtabletták és tesztcsíkok nedvszívó csomagolásában. A cégcsoport németországi ( Bensheim ) székhelye mellett további gyártó üzemekkel rendelkezik Magyarországon ( Budapest) és Kínában ( Kunshan ) és értékesítési pontokkal az USA-ban, Indiában és Indonéziában.

    XXIII. kerületi gyártóüzemünkbe azonnali kezdéssel kollégát keresünk az alábbi munkakörbe:
  • Munkatársat keresünk

    Logisztikai-irodai asszisztens

    pozícióba.

    Főbb feladatok, munkák:


      Logisztikai feladatok :
      • Nemzetközi és belföldi fuvarozás-szervezés, lebonyolítás, ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok (EKÁER, vám) ellátása
      • Raktározással, árumozgással, fuvarozással kapcsolatos logisztikai feladatok szükség szerinti ellátása
      • Készlet kezelése, készletezéshez kapcsolódó kimutatások készítése
      • Vevői számlák kiállítása, reklamáció visszavételezése SAP-ban
      • Gyártást támogató munkatárs feladatainak segítése, kapcsolattartás
      Beszerzési feladatok :
      • A gyártási folyamat végrehajtásához szükséges alapanyagok, csomagolóanyagok, berendezések, készülékek beszerzése
      • Egyén indirekt beszerzések,reklamációk kezelése
      • Általános Asszisztensi Feladatok:
      • Iroda működésének biztosítása (telefonkezelés, vendégek fogadása, szükséges eszközök beszerzése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal)
      • bejövő/kimenő posta iktatása, ügyintézése és vállalati dokumentumok kezelése
      • céges utazások szervezése, lebonyolítása
      • készpénzkassza és számlázás kezelése
      • egyéb általános asszisztensi feladatok ellátása

    Az álláshoz tartozó elvárások:

      • minimum 1-2 év tapasztalat logisztikai adminisztrációs vagy beszerzési területen
      • SAP ismeret
      • erős középfokú szintű német vagy angol nyelvtudás
      • legalább középfokú iskolai végzettség
      • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, power point)
      • jó kommunikációs készség
      • nagy munkabírás, terhelhetőség

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

      • logisztikai területen vagy beszerzésben szerzett több éves tapasztalat
      • egyéb vállalatirányítási rendszer ismeretében szerzett tapasztalat
      • nyitottság –tanulási hajlandóság
      • részmunkaidő vállalása

    Amit kínálunk:

      • Versenyképes fizetés
      • Béren kívüli juttatások (Cafetéria, Egészségpénztári hozzájárulás, 13.havi bér)
      • Budapest területén kívülről érkezőknek bejárási támogatás
      • Modern, kulturált munkakörülmények
      • Stabil, hosszú távú munkalehetőség

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
    • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
    • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
    • Teljes munkaidő
    • Részmunkaidő 6 óra

    Szükséges tapasztalat:

    • 1-3 év szakmai tapasztalat

    Szükséges nyelvtudás:

    A felsoroltak közül bármelyik:

    • Angol - Középfok/kommunikációképes szint
    • Német - Középfok/kommunikációképes szint

    Munkavégzés helye:

    1239 Budapest, Haraszti út 38a.

    Egyéb juttatások:

    mobiltelefon, egészségpénztár, cafeteria, szakmai tréningek, nyelvtanulás támogatása

    Jelentkezés módja:

    A Jelentkezem gombra kattintás után fényképes önéletrajz elküldésével.