AZOKNAK, AKIK A
LEGJOBBAK
SZERETNÉNEK LENNI A
KERESKEDELEMBEN
Több mint 750 nagykereskedelmi áruház 26 országban 119 000 munkavállalóval, METRO Cash & Carry a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja és legnagyobb értékesítési divíziója a német központú METRO csoportnak: ügyfélközpontú, nemzetközi és innovatív. Az üzleti koncepciónk, hogy segítsük professzionális Vevőinket abban, hogy vállalkozásukat sikerre vihessék. 2014-ben ünnepelte 50. születésnapját,arra törekszik, hogy a független vállalozások bajnokává válhasson. A METRO Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez.

Logisztikai Elemző (Budaörs)

Egy egyszerű mosolytól, a kitartó munkáig, hogy a vevőinket elégedetté tegyük: a METRO-nál az a törekvésünk, hogy a cégünk a független vállalkozások vezető partnere legyen elismerésre talál.

Feladatok:

  • Rendelési rendszer folyamatainak, paramétereinek ismerete alapján annak működésének riportolása, elemzése;
  • Elemzett adatok kommunikációja a rendelési folyamatok támogatása érdekében;
  • Rendelési rendszer finomhangolása a vállalat igényeinek megfelelően;
  • Teljesítményorientált riport és értékelési rendszer működtetése, módosító javaslatok implementálása;
  • Eszkalációs folyamat követése az áruházi rendelések kapcsán;
  • Nyitott ügyek folyamatos, napra kész követése - azok részletes ismerete, befolyásoló tényezők feltárása;
  • A rendelési rendszer által meghatározott, releváns áruházi készletek monitorolása, az optimális készlet/készletnap elérésének támogatása, ehhez megfelelő megoldások, javaslatok készítése;
  • Döntés előkészítésben való felelős részvétel, javaslat készítése a készletcsapat számára a túlkészletezés elkerülése érdekében, biztosítva az optimális készletnagyság elérését;
  • Döntések végrehajtásának elősegítése, implementációban való részvétel;
  • A rendelési rendszerrel kapcsolatos folyamatok nyomon követése, visszajelzések feldolgozása és az áruházi felhasználók támogatása a rendszer használata során;
  • Fejlesztési ütemterv követése, az eredményekről, aktuális státuszról minden érintett informálása helyi/országos és regionális/nemzetközi szinten is;
  • Központi raktárral kapcsolatos készletmenedzsment támogatása, a készletoptimalizáló eszközök használata készletoptimalizáló javaslatok készítése céljából;
  • Logisztikai riportok készítése;
  • Egyéb ad hoc jellegű feladatok ellátása.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel (preferáltan Kereskedelem, Logisztika vagy Informatika területén);
  • 1 év hasonló területen (FMCG/Kiskereskedelem készlettervezés) szerzett releváns szakmai tapasztalatod van;
  • Magas szintű számítástechnikai ismeretekkel rendelkezel (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Access);
  • Az angol nyelvet kommunikációs szinten alkalmazod szóban és írásban egyaránt
  • Kiváló analitikus, elemzői képesség jellemez

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, stabil jövedelmet tudunk számodra biztosítani
  • Szakmai támogatást nyújtunk a mindennapi munkavégzésedhez
  • Vidám, lendületes, összetartó csapatban dolgozhatsz
  • Rugalmas munkaidő, pénteken nálunk már 15 órakor kezdődik a hétvége és csak 50 perc innen a Balaton!
  • Céges busszal könnyítjük meg a munkába járást, amivel könnyedén beérhetsz a munkába és haza is! (Budapest – Budaörs viszonylatban)
  • A munka utáni bevásárlás nem gond, csak ugorj le az áruházba és élvezd a dolgozói kezdemények nyújtotta lehetőségeket!

Megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is várjuk!



Munkavégzés helye:

2040 Budaörs, Keleti utca 3.

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, várjuk jelentkezését karrieroldalunkon, amelyhez kérjük csatolja szakmai önéletrajzát magyar nyelven!