Belföldi és nemzetközi vasúti szállítmányozással és vagonok bérbeadásával foglalkozó,

30 éve eredményesen működő magyar tulajdonú Kft.

logisztikai back office munkatárs

munkakörbe budapesti (XIII. kerületi) központjába keres munkatársat

határozott idős (1 év), részmunkaidős (4 órás) foglalkoztatásra.

 

A határozott idejű foglalkoztatás végén kölcsönös egyeztetés alapján lehetséges a pozíció határozatlan idejű és/vagy teljes munkaidős foglalkoztatásra történő módosítása.

A feladat, amire munkatársat keresünk:

  • bejövő,- és kimenő számlák ellenőrzése;
  • naprakész nyilvántartások vezetése a logisztikai teljesítmények számlázásáról, illetve a bejövő számlákról;
  • számlareklamációk bonyolítása;
  • egyéb logisztikai teljesítményeket igazoló bizonylatok tételes ellenőrzése;
  • szerződések teljesülésének követése a minőségbiztosítási rendszerben;
  • logisztikai és pénzügyi terület back office támogatása;
  • folyamatok elemzése, javítása.

Elvárásaink a leendő munkatársunkkal szemben:

  • Felsőfokú, lehetőleg logisztikai vagy kontrolling szakirányú végzettség,
  • Precíz, önálló munkavégzés,
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • Szakirányú felsőfokú végzettség, vasúti szállítmányozás folyamatainak ismerete, angol és/vagy német nyelvtudás előnyt jelent.

Amit mi tudunk nyújtani:

  • Rugalmas heti/napi munkaidő keret,
  • Kiváló munkakörnyezet,
  • Családias légkör,
  • Cafeteria rendszer
  • Hosszú távú lehetőségek.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Részmunkaidő 4 óra
  • Alkalmi munka

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezésre a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával van lehetőség!