Magyarország egyik legszélesebb ügyfélkörrel, illetve telepített gépbázissal rendelkező irodatechnikai és telekommunikációs termékeket javító vállalata keres új munkatársat hosszú távra az alábbi pozícióba:

Logisztikai adminisztrátor (6 órás)

Amiben részed lehet, ha nálunk dolgozol:

  • Stabil háttérrel rendelkező vállalat, családias környezet
  • Fiatalos csapat, jó hangulat
  • Bérezés mellé béren kívüli juttatások, számos céges program (sportolási lehetőség, mozi, családi és sport nap, mikulás és karácsonyi ünnepség)
  • Hosszú távú munkalehetőség

Feladatok:

  • GLS igények dokumentálása, előkészítése, adminisztrálása
  • Szállítások nyomon követése – GLS, Futár
  • Munkalapok visszaírása
  • Forgalmazott termékekhez kapcsolódó adminisztratív tevékenységek támogatása
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • 1-3 éves tapasztalat adminisztrációban (elsősorban logisztikai adminisztrációban, szállítmányok kezelésében)
  • Ügyfélcentrikusság
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontosság és precizitás, monotónia-tűrés
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret
  • 6 órás munkaviszony vállalása (12-18 között)

Egyéb információ az állásról:

  • Munkaidő: 6 órás részmunkaidő (12-18 között, hétfőtől péntekig)
  • Munkavégzés helye: XV. kerület, Bogáncs utcai telephely
  • Pályázatokat fizetés igény megjelölésével várjuk.

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
  • Részmunkaidő 6 óra

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

1151 Budapest, Bogáncs utca 5.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.