KÜLKERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ

    Megbízónk egy olyan nemzetközi csoport tagja, akik 13 országban, több mint 50 kirendeltséggel vannak jelen, 2.200 főt foglalkoztatnak és Közép-Európa vezető fakereskedelmi vállalkozásaként tartják számon.
    Fő tevékenységi körük: falemezek, fűrészáruk, furnérok, építőanyagok, belsőépítészeti termékek forgalmazása, illetve ehhez kapcsolódó szolgáltatások.
    Számukra keresünk új munkatársat a következő pozícióba:

    KÜLKERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ

Feladatok:

  • Nemzetközi partnerekkel való kapcsolattartás (elsősorban európai és távol-keleti ügyfelek)
  • Logisztikai és raktári folyamatok adminisztrációja
  • Készletek folyamatos ellenőrzése a vállalatirányítási rendszerben
  • Vámügyintézéshez szükséges dokumentáció összeállítása, folyamatos kapcsolattartás a vámügynökségekkel
  • Fuvarok rendelése és folyamatos kapcsolattartás, EKÁER ügyintézés
  • Napi kereskedelmi ügyvitel folyamatos adminisztratív támogatása
  • Nemzetközi kapcsolattartás a társosztályokkal és az anyacéggel

Elvárás:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Legalább 2-3 év logisztikai és/vagy raktári adminisztrációban, koordinációban szerzett tapasztalat
  • Angol középfokú nyelvtudás (a napi kapcsolattartáshoz elengedhetetlen)
  • MS Office alkalmazások, kiemelten az Excel program magas szintű ismerete (függvények, Pivot tábla magabiztos alkalmazása)
  • Valamely vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Kiváló kommunikációs és szervezési készség
  • Több párhuzamos folyamat koordinálásának képessége
  • Pozitív, proaktív munkavégzési stílus

Előny:

  • Felsőfokú végzettség
  • Angol mellett középfokú német nyelvtudás

Amit megbízónk nyújt:

  • Hosszútávú együttműködés lehetősége
  • Stabil nagyvállalati háttér, mely ötvöződik a családias, kis létszámú helyi csapat előnyeivel
  • Munkába járás költségtámogatása
  • Betanulás folyamatos támogatása
  • Emberközpontú vezetőség

Egyéb információ az állásról:

  • Amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, frissített önéletrajza csatolásával pályázzon!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Külkereskedelmi bonyolító
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Sopron

Jelentkezés módja:

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Bártfai utca 15-17.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
bap.hu