Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Ne hagyd ki!

Próbáld ki az ország legnagyobb alkalmazásfejlesztő, szoftverfejlesztő, rendszerintegrátor csapatát! Legyél te is Közvetlen ügyféltámogatási specialista a T-Systems Magyarországnál!

A közvetlen ügyféltámogatási specialisták azon dolgoznak nap mint nap, hogy dedikált ügyfeleink a lehető legmagasabb szintű kiszolgálást kapják a legrövidebb határidőn belül. Szakterületünk feladata a pozitív ügyfélélmény biztosítása.

Közvetlen ügyféltámogatási specialista

Ha szeretnél egy csapatban dolgozni velünk, az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Vállalati (enterprise és/vagy kormányzati) ügyfelek napi szintű dedikált kiszolgálása magyar és angol nyelven
  • Beérkező ügyféligények fogadása/megoldása/továbbítása a szakterületek felé írásban és telefonon
  • Ügyfelek személyes látogatása/felkeresése vállalati személygépkocsival
  • Mobil és vezetékes szolgáltatások napi szintű kezelése, megoldások biztosítása ügyfelek részére
  • Dedikált munkavégzés (vállalatok kapcsolattartóinak kiszolgálása)
  • Rendszeres angol nyelvű ügyintézés, aktív idegennyelv használat

Jelentkezz, ha van:

  • Minimum 3 éves ügyfélszolgálati tapasztalatod
  • Aktív mobil és vezetékes telco tudásod, ismereted
  • Kommunikációs szintű, aktív angol nyelvtudásod
  • "B" kategóriás jogosítványod és aktívan vezetsz is
  • CRM rendszer ismereted

A pozícióhoz elengedhetetlen:

  • Az aktív angol (minimum középfokú) nyelvismeret
  • B kategóriás jogosítvány, aktív vezetési gyakorlat

Előnnyel indulsz a pályázók között, ha:

  • Dolgoztál már vállalati ügyfellekkel
  • Angol nyelven már legalább 1 éven keresztül ügyintéztél

Jól fogod érezni magad nálunk, ha ilyen vagy:

  • Jó ügymenedzselő vagy jó idő menedzsmenttel rendelkezel
  • Könnyen építesz partneri/személyes kapcsolatot ügyfelekkel
  • Szeretsz összetetet problémák megoldásával foglalkozni
  • Türelmes és empatikus vagy

Cserébe lehetőséged lesz:

  • Versenyképes szakmai tudást szerezni
  • Kiváló munkakörnyezet mellett, lendületes, fiatalos csapatban dolgozni
  • Folyamatosan fejlődni
  • Hosszú távú karriert tervezni Magyarország vezető távközlési vállalatánál

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető, Karbantartó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, XVIII. kerület, Haladás utca 5.

Jelentkezés módja:

Ha dolgoztál már ügyfelekkel és jól beszélsz angolul és szeretnéd meglévő tapasztalataidat felhasználni a vállalati ügyfélkörben, akkor várunk, nálunk a helyed!

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: T-Systems Magyarország Zrt.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Közvetlen ügyféltámogatási specialista
  • Rövid pozíció név: Ügyféltámogatási szakértő
  • Hirdető cég: T-Systems Magyarország Zrt.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: XVIII. kerület
  • Feladatok: Vállalati (enterprise és/vagy kormányzati) ügyfelek napi szintű dedikált kiszolgálása magyar és angol nyelven Beérkező ügyféligények fogadása/megoldása/továbbítása a szakterületek felé írásban és telefonon Ügyfelek személyes látogatása/felkeresése vállalati személygépkocsival Mobil és vezetékes szolgáltatások napi szintű kezelése, megoldások biztosítása ügyfelek részére Dedikált munkavégzés (vállalatok kapcsolattartóinak kiszolgálása) Rendszeres angol nyelvű ügyintézés, aktív idegennyelv használat
  • Elvárások: Minimum 3 éves ügyfélszolgálati tapasztalatod Aktív mobil és vezetékes telco tudásod, ismereted Kommunikációs szintű, aktív angol nyelvtudásod "B" kategóriás jogosítványod és aktívan vezetsz is CRM rendszer ismereted
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017.02.17