A 100%-ban magyar tulajdonban levő Antenna Hungária Zrt. a hazai telekommunikációs szektor egyik meghatározó szereplője. Üzleti ügyfeleknek kínálunk vezeték nélküli távközlési- és hálózatüzemeltetési szolgáltatásokat, illetve multimédia streaming szolgáltatást. Az Antenna Hungária Zrt. Magyarországon kizárólagos szolgáltatóként nyújt földfelszíni rádió- és televízióműsor-szórást – ingyenes MinDig TV szolgáltatásunk az egész országban elérhető. Magyarországon egyedülálló felszereltségű közvetítőautóink segítségével a legnagyobb sportesemények, koncertek és ünnepségek televíziós vagy internetes közvetítésére is találunk megoldást.
Az Antenna Hungária Zrt. stabil munkahelyet, versenyképes juttatásokat és a folyamatosan bővülő szolgáltatásokhoz kapcsolódó kihívást jelentő feladatokat kínál.

Munkatársat keresünk

Közbeszerzési és stratégiai beszerző

pozícióba.

Fő feladatok:

    Beszerzési és közbeszerzési feladatok teljes körű ellátása az alábbi területeken:

    Közbeszerzési feladatok:
  • Közbeszerzési projektek koordinálása ajánlattevőként:
    • a közbeszerzési pályázathoz szükséges dokumentumok begyűjtése és ellenőrzése
    • részvétel a közbeszerzés munkacsoportjában, a munkacsoport működésének koordinálása
    • a dokumentáció precíz és határidőre történő elkészítése
    • az ajánlati dokumentáció feltöltése az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerbe (EKR)
    • minden egyéb eljárási cselekményben való részvétel
  • Közbeszerzések koncepciójának kialakításához javaslattétel
  • Közbeszerzési stratégiák kidolgozása, megvalósítása és nyomon követése
  • Közbeszerzési eljárások bírálóbizottságában való részvétel


  • Beszerzési feladatok:
  • Beszerzések teljes körű megvalósítása (igényfelmérés, ajánlatbekérés, kapcsolattartás az igénylővel és a beszállítóval, szerződéskötés)
  • Stratégiai beszerzések koncepciójának a kialakítása
  • Beszerzési stratégia kidolgozása, megvalósítása és nyomon követése
  • Beszerzési katalógusok aktualizálása, ellenőrzése és keretszerződések árlistájának a kezelése az elektronikus beszerzési rendszerben
  • A szállítói minősítések elvégzése, a szállítók adatainak aktualizálása és ellenőrzése a szállítói minősítési rendszerben
  • Kapcsolattartás a szerződéses partnerekkel és ajánlattevőkkel, külső és belső érintettekkel

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség jogi, közigazgatási vagy közgazdasági területen
  • a közelmúltban szerzett legalább 5 év szakmai tapasztalat közbeszerzési eljárások lebonyolításában
  • a közelmúltban szerzett legalább 5 év szakmai tapasztalat beszerzési eljárások lebonyolításában
  • Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete és magabiztos alkalmazása
  • EKR használatában szerzett jártasság
  • elektronikus beszerzési rendszer ismerete
  • erős felhasználói szintű MS Office ismeret (Word, Excel)
  • írásban és szóban aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • FAKSZ minősítés
  • pontos és precíz munkavégzés
  • kezdeményező készség és proaktivitás
  • kiváló kommunikációs és meggyőző készség
  • koncepcionális gondolkodás
  • tulajdonosi szemlélet

Amit kínálunk:

  • befogadó, összetartó közösség
  • stabil, hosszú távú munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • széleskörű béren kívüli juttatások (SZÉP kártya, nyugdíjcélú megtakarítás támogatása, balesetbiztosítás)
  • rugalmasság
  • sportolási lehetőség konditermünkben
  • részvétel céges rendezvényeken
  • tagja lehetsz céges sportcsapatainknak és önkéntes csapatunknak
  • jól felszerelt, modern irodai környezet

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Ha szívesen lenne cégünk munkatársa, kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát karrieroldalunkon a "Jelentkezem" gombra kattintva.