vagyonvédelmi vállalkozásunk

Kontroller

munkatársat keres

    Cégünk, a CIVIL Biztonsági Szolgálat Zrt., a megbízók vagyonának, értékeinek megőrzése, illetve a vagyoni értékvesztés megakadályozása érdekében törekszik a legkedvezőbb és egyben a legbiztonságosabb konstrukciós feltételeket megteremteni, a korszerű vagyonvédelmi követelményeknek megfelelő szolgáltatást biztosítani, a megbízók igényeit maradéktalanul, pontosan és szakszerűen kielégíteni.

    Vállalkozásunk több, mint 25 éve kiválóan prosperáló, egyike a vezető magyarországi vagyonvédelmi vállalkozásoknak. Csapatunk bővítése céljából keressük új munkatársunkat.

Feladatok, amelyekben számítunk rád:

    • közreműködés a havi / negyedéves / éves csoport riportok összeállításában,
    • költség / bevétel terv-tény eltérések elemzése,
    • könyvelésben szereplő adatok ellenőrzése, vizsgálata,
    • társaság üzleti tervezési folyamatában való részvétel,
    • részvétel a pénzügyi jelentésrendszer átalakításában,
    • a kontrolling rendszer működtetése, továbbfejlesztése,
    • vezetői jelentések, pénzügyi kimutatások, prezentációk összeállítása,
    • üzleti folyamatok, vezetőségi döntések támogatása adatgyűjtéssel, egyedi elemzésekkel,
    • folyamatos egyeztetés társosztályokkal,
    • általános és ad hoc pénzügyi támogatás más osztályok részére.

Amit kérünk tőled:

    • BA/MA Diploma közgazdász/számvitel területen,
    • minimum 3-5 év kontrolling és számvitel területén szerzett tapasztalat,
    • magas szintű számviteli és excel ismeret,
    • jó analitikus és kommunikációs készség,
    • kiváló meggyőző- és diplomatikus készség,
    • komplex folyamatok átlátása, jó elemzőkészség.

Amit neked szeretnék adni:

    Hosszú távon számítunk szaktudásodra, ahol céljaid eléréséhez képzésekkel és szakmai tanácsokkal járulunk hozzá. Egy sikerorientált csapat tagja leszel, ahol fontos, hogy milyen munkát adsz ki a kezedből. A szakmai tudásodat maximális mértékben kihasználhatod, amiért eredményeidet megjutalmazzuk, munkádat folyamatosan támogatjuk. Számunkra fontos a munka-magánélet egyensúlya, amit biztosítunk számodra.

Mi tesz téged számunkra különlegessé?

    Ha olyan embernek ismered magad, aki dolgozni akar és eredményeket produkálni. Téged keresünk, ha megoldásokban gondolkodsz. Ha fontos számodra a pontos és alapos munka. Kitartó vagy és szereted a kihívásokat. Szükségünk van arra, hogy a múltban elért eredményeid legyenek és valós szakmai tapasztalattal rendelkezz. Előnyben részesülsz, ha középfokú angol nyelvismerettel rendelkezel. Ha magadra ismertél, ne habozz, jelentkezz hozzánk! Itt megvalósíthatod önmagad!

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1149 Angol utca 77.

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajzodat, bérigény megjelölésével várjuk a „jelentkezem” gombra kattintva.