Az Allianz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatója. Több mint 70 országban, 140 000 munkatársunk áll közel 86 millió ügyfelünk rendelkezésére.

A nemzetközi Allianz Csoport tagjaként az Allianz Hungária Zrt. a magyar biztosítási piac piacvezető biztosítója. Számos szakmai elismerés jelzi azt a magas színvonalú munkát, amellyel ügyfeleink rendelkezésére állunk.

Az Allianz Hungária Zrt. budapesti munkavégzésre vagy távmunkában keres kontrollert. (Részmunkaidő - 4 órás)

Kontroller

Főbb feladatok

  • Eredmény- és költségtervezés, költségkontrolling
  • Aktuális eredmény elemzése (magyar számvitel és IFRS szerint), terv/tény összehasonlítás, eltérés elemzése, költségelemzés
  • Menedzsment riport, eredmény forecast készítése
  • Kapcsolattartás társterületekkel, tulajdonossal, rendszeres és ad hoc riportok, adatszolgáltatások készítése
  • Döntéselőkészítő elemzések felsővezetés részére 

Elvárásaink

  • Felsőfokú pénzügyi/közgazdasági/aktuáriusi végzettség
  • Magas szintű számítástechnikai ismeretek (elsősorban Excel)
  • Közép szintű angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Pontosság, precizitás
  • Innovatív attitűd, kezdeményezőkészség
  • Jó kommunikációs készség, problémamegoldó képesség
  • Analitikus gondolkozás

Előnyt jelent

  • Multinacionális nagyvállalatnál vagy biztosítótársaságnál szerzett tapasztalat
  • SAP (R3, BW), PL SQL, VBA ismeret
  • IFRS számviteli sztenderdek ismerete

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Távmunka/otthoni munka
  • Home office lehetőség
  • Részmunkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.