CÉGBEMUTATÓ

Mi a 4iG-nél szeretjük a komplex feladatokat és az elégedett ügyfeleket, ezért célunk az, hogy megrendelőink számára teljeskörű IT megoldásokat kínálhassunk és Magyarország első számú IT integrátorává váljunk.

IT üzemeltetés mellett szoftvert fejlesztünk, hardware-t szállítunk, kibertechnológiával és 3D megoldásokkal is foglalkozunk. Hiszünk abban, hogy céljaink eléréséhez az összetartó és jól képzett csapatunk munkája elengedhetetlen.

Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!

 

Munkatársat keresünk az alábbi munkakörbe:

KLIENSÜZEMELTETŐ/DESKTOP SUPPORT

KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD:

  • kliensoldali rendszereink zavartalan működésének biztosítása az egyik fő feladatod lenne
  • a felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
  • feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
  • az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
  • tudásbázis aktív építése, rendszerdokumentáció készítése
  • verzióváltások, rendszerátállások előkészítése és aktív részvétel a megvalósításban

AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ:

  • legalább 2 év Helpdesk vagy kliensüzemeltetői tapasztalattal rendelkezel
  • Active directory és deskside hardver ismeretekkel rendelkezel(nb,pc,projektor)
  • magas szinten ismered a Microsoft irodai környezetét (Windows 7 - 10 és Office termékek)
  • angolul írásban és szóban egyaránt legalább középfokon elboldogulsz
  • részt vettél már olyan vállalat kliensüzemeltetésében, ahol a felhasználók száma meghaladta a 300-at
  • az ITIL és ticketing rendszer számodra ismert fogalmak

AMINEK MÉG ÖRÜLÜNK:

  • alap szintű szerverüzemeltetői tapasztalattal
  • középfokú műszaki végzettséggel
  • B kategóriás jogosítvánnyal

AMIVEL VÁRUNK TÉGED:

  • Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt
  • Fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk, akár új területek megismerésével is
  • Fontosnak tartjuk, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínáljuk Neked
  • Változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a kkv-k, a multinacionális cégek és az államigazgatás világába is
  • Magyarország egyetlen DELL Enterprise szervizeként biztosítjuk a megfelelő technikai eszközöket a mindennapi munkavégzésedhez
  • Ingyenes nyelvtanfolyamainkon fejlesztheted tovább nyelvtudásodat
  • Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben
  •  

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Körmend

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.