BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk innovatív szolgáltatásokat nyújt optimalizált logisztikai megoldások fejlesztésével és alkalmazásával. Több mint 15 leányvállalattal működnek együtt. A folyamatos szervezeti fejlődés érdekében olyan munkatársakat keresünk, akik hozzájárulnak a vállalat jövőbeli sikeréhez. Bővülő csapatukba keresünk a következő pozícióba szakembert:

Kiszállítás tervezés asszisztens menedzser (logisztika)

Főbb feladatok, munkák:

  • A Kiszállítás tervezési osztály támogatása, kiszállítások optimalizálása, időzítése és kontrollálása, valamint a Kiszállítás tervező munkavállalók koordinálása
  • Heti tervek készítése (24 órás rendelés Export/LCM rendelés)
  • Regisztrációs számok feltöltése és adminisztrálása SAP-ban, illetve a belső rendszerekben
  • Folyamatos kapcsolattartás a társosztályokkal, fuvarozó cégek kapcsolattartóival a zökkenőmentes ellátás érdekében
  • Fuvarok optimalizálása, jelentések készítése
  • Sürgős kiszállítások megfelelő kezelése
  • Közvetlen szállítások időbeni ellenőrzése, kontrollálása
  • GPS rendszerek megfigyelése, riportok készítése
  • KPI mutatók és célok meghatározása a munkavállalók számára
  • Expressz szállításokhoz riportok készítése
  • SAP, Cello és ACTS magasszintű rendszerismerete
  • Beszámoló készítése a lemondási díjakról és ezek megelőzésére való akciók kidolgozása
  • Közvetlen felettes által meghatározott ad hoc jellegű feladatok
  • Napi, heti, havi riportok, kimutatások, statisztikák készítése
  • A munkakörrel összefüggő egyéb feladat ellátása a vonatkozó szabályozásoknak megfelelően
  • Munkaterületen rendszeresített berendezések, azok üzemképes és munkavédelmi állapotának és rendeltetésszerű használatának napi ellenőrzése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum 5 év tapasztalat hasonló területen (logisztika és fuvarozási terület)
  • Tapasztalat fuvarozó cégekkel való kapcsolattartásban és százazföldi szállítmányozásban
  • Főiskolai/egyetemi végzettség
  • Megbízható, önálló, pontos, precíz és rugalmas személyiség
  • Vezetői kompetenciák
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Erős MS Office számítógépes ismeretek (Excel különösen)

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlődési- és karrierlehetőség egy biztos nemzetközi hátterű cégnél
  • Színvonalas munkakörnyezet
  • Cafeteria és egyéb juttatások belső szabályozás szerint
  • Céges buszjárat / üzemanyagtérítés
  • Teljesítmény bónusz

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Szállítás, Logisztika vezető
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Szállítmányozó

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Cafeteria

Munkavégzés helye:

Jász-Nagykun-Szolnok megye

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok megye