Az egyik piacvezető szolgáltatóként teljes körű HR szolgáltatásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder cégcsoport győri irodájának élére kirendeltség-vezetőt keresünk.

Kirendeltség vezető


Főbb feladatok, munkák:

  • Partnerekkel, kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás, felmerülő problémák kezelése,
  • Kirendeltségi csapat irányítása, ellenőrzése, értékelése,
  • Napi - heti operatív és adminisztrációs feladatok elvégzése, beszámolók készítése a felső vezetés számára,
  • Kölcsönzési projektek eredményességének biztosítása, operatív felügyelete,
  • Részvétel az új munkatársak kiválasztásában és betanításában,
  • A kirendeltség egészének, az egyéni teljesítménynek folyamatos támogatása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség, HR szakirányú végzettség előnyt jelent
  • HR szolgáltatások területén szerzett 2-3 éves tapasztalat (preferáltan toborzás-kiválasztás/munkaügy)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Ügyfél- és eredményorientált, proaktív személyiség
  • Vezetői attitűd, lényeglátás, rendszerszemlélet
  • Középfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Professzionális munkakörnyezet és központi támogatás,
  • Kellemes, jó hangulatú légkör,
  • Önálló döntési jogkör és felelősség,
  • Kihívásokkal teli munkakör,
  • Folyamatos fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Irodavezető
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési, Kereskedelmi vezető

Munkavégzés helye:

Győr