Az ÁllásStart 2002 óta segít a leendő végzős hallgatók, a diplomás pályakezdők, a már többéves munkatapasztalattal rendelkezők, valamint a szakmunkások, fizikai dolgozók elhelyezkedésében. Vállalkozásunk küldetése, hogy a felkészült munkaerőt kereső cégek és a karrierjüket indító, vagy állást váltó szakemberek a mi segítségünkkel találjanak egymásra. Közel 250 vállalatot szolgálunk ki évente, akiknek márkáival, termékeikkel napi szinten találkozhatunk. Annak érdekében, hogy ügyfeleink továbbra is maximális szolgáltatásban részesüljenek, illetve fejlődésünk töretlen maradjon, az alábbi pozícióba keresünk új munkatársat:

Kiemelt értékesítési menedzser

Főbb feladatok, munkák:

  • A cég szolgáltatásainak (ÁllásStart elektronikus és nyomtatott karrierkiadvány, Social Média kampányok, munkaerő-közvetítés, állásbörze rendezvények, álláshirdetések stb.) értékesítése a B2B piacon
  • Kapcsolattartás a már meglévő partnerekkel
  • Új ügyfelek felkutatása
  • Ajánlatok készítése
  • Tárgyalások egyeztetése, lebonyolítása
  • Folyamatos piacfigyelés
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Szerződéses feltételek betartatása partnereinkkel

    Értékesítőink munkáját, az általunk kínált szolgáltatások zökkenőmentes lebonyolítása érdekében, egy erre kijelölt asszisztens kolléga támogatja!

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség (írásban és szóban egyaránt!)
  • Önállóság, határozottság
  • Hideghívásban való jártasság
  • Lelkiismeretes, pontos, precíz, határidőre történő munkavégzés
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • MS Office felhasználói szintű ismeretek
  • Legalább középfokú végzettség
  • Ambiciózus, becsületes, illetve fejlődésre, új dolgokra való nyitott személyiség
  • Magas fokú precizitás, ügyfélközpontú hozzáállás
  • Megbízhatóság, lojalitás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Folyékony angolnyelv-tudás
  • B kategóriás jogosítvány
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • Kihívást jelentő feladatok már az első munkanaptól
  • Stabil munkahely
  • Kiszámítható munkaidő
  • Piaci viszonyokhoz illeszkedő fizetés, amely egy bértárgyalás keretén belül kerül majd kialakításra
  • Családias légkör

Jelentkezés az állásra:

    A pályázati anyagnak az alábbiakat kell tartalmaznia:
  • magyar nyelvű szakmai önéletrajz
  • motivációs levél
  • fizetés igény

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, IX. kerület

Jelentkezés módja:

Fényképes szakmai önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével, a jelentkezem gombra kattintva küldheti el nekünk.