VIAPAN ''DOLOGIDŐ'' Kft.

Key Account Manager

Munkavégzés helye: Kecskemét
 
Családias multi, magyar tulajdonú, de külföldön is több országban jelen lévő HR-cég kiterjedt irodahálózattal: ez a Viapan Group. Széles szolgáltatási paletta a munkaerő-kölcsönzéstől a diákmunkán és szervezetfejlesztésen át a kollaboratív robotokig: ez a leendő sales-es kollégánk kihívása. Értékesítőinket nem hagyjuk magukra: profi call centeres és marketinges támogatással dolgoznak.

Milyen feladatokról van szó?

A Viapannál mivel több üzletágunk is van (diák, felnőtt munkaerő kölcsönzés, közvetítés, nyugdíjas, non profit, robotika), ennek megfelelően nagyon sokrétűek a szolgáltatásaink is.
Nálunk a key account manager pozícióban dolgozók:

  • kapcsolatot tartanak a jelenlegi ügyfeleinkkel, valamint felkutatják a régió potenciális partnercégeit, és értékesítik a számukra legmegfelelőbb szolgáltatást
  • felmérik az ügyféligényeket, árajánlatot dolgoznak ki, és szerződést készítenek elő
  • időpontokat egyeztetnek a call centerben dolgozó belsős kollégákkal
  • rögzítik a partner adatokat, szerződéseket a belső CRM szoftverben
  • szükség esetén egyeztetnek a helyi kollégákkal, a kirendeltségvezetővel, üzletágvezetőkkel, riportokat, helyeztjelentéseket készítenek.

Konstrukció, ami kölcsönös előnyökkel jár:

  • egy hat fős értékesítői csapat tagjaként
  • egy jól felszerelt, belvárosi kecskeméti irodában dolgozhatsz, ahol testközelből ismerheted meg azokat a szolgáltatásokat, amelyeket aztán értékesítesz a partnercégeinknél
  • egész Bács-Kiskun megyében, aminek bejárásához (vagy az országban lévő irodáink látogatásakor) használhatod a céges autónkat,
  • tréningeken, képzéseken, emlékezetes céges rendezvényeken vehetsz részt,
  • mindemellett minden eszközt biztosítunk a napi munkádhoz.

Kit keresünk pontosan?

  • nézzük majd, hogyan nyilvánulsz meg, mennyire tudod kifejezni magad, képes vagy-e az asszertív kommunikációra
  • mennyire vagy türelmes
  • hogyan kezeled a váratlan helyzeteket, és a legkülönfélébb embereket
  • tisztában vagy-e az alapvető munkajogi szabályokkal
  • tudsz-e összehangoltan, szervezetten dolgozni
  • van-e főiskolai végzettséged
  • a MS Office ismereteid a helyén vannak-e
  • megvan-e a B kategóriás jogosítványod és ez párosul-e vezetési rutinnal - netán saját autóval
  • dolgoztál-e már irodai környezetben, hasonló pozícióban
  • van-e már tapasztalatod a HR, közgazdasági területen
  • tudsz-e angolul kommunikálni

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

6000 Kecskemét

Jelentkezés módja:

Ha felkeltette érdeklődésed a key account manager pozíció, küldj egy önéletrajzot a jelentkezem gombon keresztül, így segítesz nekünk közelebb kerülni a döntéshez: ki legyen az új kecskeméti kollégánk?