A FISKARS finn gyökerekkel rendelkező 1649-ben alapított multinacionális vállalat.

Hazánkban, is több területen is VEZETŐ szerepet tölt be, és töretlenül, dinamikusan NÖVEKSZIK a prémium KERTI szerszámok HÁZTARTÁSI termékek területén. A szakkereskedelmi nagykerhálózat Key Account Manager pozícióra értékesítési szakembert keresünk.

KEY ACCOUNT MANAGER – TRADICIONÁLIS NAGYKERESKEDELEM

Feladatok, kihívások:

  • Kapcsolattartás a kiemelt nagykereskedelmi partnerekkel, ezzel hozzáadott értéket képviselve az értékesítésben
  • A képviselői csapattal való közös munka koordinálása
  • A FISKARS trade marketing aktivitásának további erősítése
  • Business development a tradicionális kereskedelmi csatornában
  • Stratégiai növekedési célok, értékesítési stratégiák meghatározása az értékesítési vezetővel
  • Éves értékesítési tervek, árazás elkészítése, elemzése, végrehajtása
  • Új termékek, akciók betárgyalása, a marketing támogatásával
  • Sales forecastok készítése, nyomon követése
  • Eredmények elemzése, riportok készítése a management számára
  • Piac- és versenytársak elemzése

Végzettség, gyakorlat, egyéb elvárás:

  • Főiskolai/egyetemi végzettség, lehetőleg kereskedelem, menedzsment szakirányon
  • Legalább 5 éves, nemzetközi hátterű cégnél, hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Ms Office magas szintű felhasználói ismerete (Excel, PowerPoint)
  • Kiváló kommunikációs, és prezentációs készség
  • Tárgyalási szintű angolnyelv-tudás
  • ’B’ kategóriás vezetői engedély

Személyes jellemzők, készségek, képességek:

  • Strukturált gondolkodás
  • Motiváltság, rugalmasság
  • Dinamikus proaktív gondolkodású személyiség
  • Gyakorlatias, konstruktív hozzáállás
  • Eredmény orientált, sikerét megélni tudó személyiség

Amit kínálunk:

  • Multinacionális környezetben, de hazánkban mégis családias légkörű, jó hangulatú dinamikus csapatban való közös munka
  • Versenyképes bérezési csomag, vállalati személygépkocsi (magánhasználatra is), laptop, telefon
  • Folyamatos fejlődési lehetőségek, tréningek, home - office

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Távmunka/otthoni munka
  • Home office lehetőség

Munkavégzés helye:

Otthonról végezhető

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.