Budafer Hungary Zrt.
Bővülő csapatunkba

Key account manager

munkatársat keresünk.
A Budafer Hungary Zrt. 2017-ben alakult meg és már az első üzleti évtől kezdve sikeresen működő vállalat az acélkereskedelemben.

2019-ben egy struktúraváltással, új innovatív irányt vettünk, megújult csapatunkkal immáron budaörsi irodánkból és csepeli raktárunkkal állunk rendelkezésre ügyfeleink számára. Célunk a további növekedés valamint az, hogy a hazai speciális acéltermékek kereskedelmében meghatározó tényezővé váljunk.

2019-ben az acélkereskedelem mellett megkezdtük tevékenységi körünk bővítését, a bádogos és csavaripari termékek gyártását és kereskedelmét, valamint a kapcsolódó szolgáltatások kiterjesztését. Immár a toronydaru bérbeadási üzletágunk is jelentős szereplőjévé vált a hazai építőipari gépesítési piacnak.

Vállalatunk jelenleg több üzleti területen szolgálja ki magas szinten vevőit és törekszik leendő partnerei igényeinek maximális kielégítésére is.

Vevőink kiszolgálására garancia az egyedülálló piaci ismeretünk és munkatársaink professzionális szakmai felkészültsége.

Főbb feladatok, munkák:

  • Beszállítókkal napi kapcsolattartás, megrendelések kezelése (angolul)
  • Értékesítőkkel napi kapcsolattartás árajánlat, szerződés, szállító, számla készítése
  • Napi ügymenet biztosítása
  • Weblap admin kezelése
  • Mailchimp levelezőrendszer kezelése
  • CRM adatok kezelése és karbantartása
  • Telefon központ kezelése és karbantartása
  • Központi e-mailek kiosztása és kezelése
  • Prospektus készítésben aktív részvétel
  • Ár lista napi karbantartása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • MS office word, exel felhasználó szintű ismerete
  • Jó kommunikációs készség
  • Jó strukturálási és információ átadási képesség
  • Felelősségteljes önálló munkavégzés
  • Kiváló angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Biztos munkahely, versenyképes jövedelem
  • Felelősségteljes, változatos munkakör
  • Kulturált munkakörülmények
  • Lendületes és barátságos csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési, Kereskedelmi vezető
  • Key Account Manager
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Havi nettó fizetési keret:

300.000 Ft

Egyéb juttatások:

Mobiltelefon

Munkavégzés helye:

2040 Budaörs

Jelentkezés módja:

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát!