100%-ban magyar tulajdonban lévő gyógyszer-nagykereskedéssel foglalkozó neves partnercégünk megbízásából keresünk

Kereskedelmi referens kollégát

Feladatok:

  • Operatív feladatok elvégzése (termékfelvétel, partnerfelvétel, cikktörzs és partnertörzs karbantartása, árbeállítások)
  • Rendelésekkel és kiszolgálásokkal kapcsolatos ügyintézés
  • Ügyfélpanaszok, reklamációk kezelése e-mailben és telefonon
  • Ügyfélkezeléshez kötődő adminisztratív feladatok ellátása
  • Megrendelőkkel, szállítókkal és egyéb partnerekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben
  • Kapcsolódó nyilvántartások precíz vezetése, dokumentálása, riportálása
  • Adatszolgáltatások elkészítése az ügyfelek részére
  • Folyamatos kapcsolattartás beszállítókkal, ügyfelekkel és társosztályokkal
  • Kereskedelmi és pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

  • Legalább középfokú aktív angol nyelvtudás
  • Önálló, precíz, pontos, alapos, megbízható, dinamikus munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs és együttműködési képesség
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Hatékony, proaktív problémakezelés
  • Határidők betartása
  • Rendszerszintű gondolkodásmód

Amit kínálunk:

  • Heti 1-3 nap home office lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Versenyképes fizetés
  • Dinamikus, lendületes csapat

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Munkavégzés helye:

Budapest II. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.