KRILA Kft.
Kereskedelmi asszisztens munkatárs
Munkakör célja:
Cég által forgalmazott építőipari termékek értékesítése, partnerekkel és a cég üzletkötőivel való aktív kapcsolattartás.
Feladatok:
- bejövő rendelések naprakész feldolgozása, rögzítése, dokumentálása
- vevői rendelések nyomonkövetése, vevői szerződések aktualizálása
- integrált rendszerben való munkavégzés
- reklamációk hatékony és gyors ügyintézése
- ajánlatok kidolgozása, szoros együttműködés a cég társosztályaival
- értékesítési tevékenység hátterének biztosítása, üzletkötői háttértámogatás nyújtás
- beszerzési rendelések- és bevételezések készítése, készlet folyamatos figyelése
- vezető által meghatározott formában és rendszerességgel riportok, ajánlatok, szerződések készítése
- egyéb adminisztrációs munkák végzése
Elvárások:
- hasonló munkakörben szerzett értékesítési tapasztalat
- Hatékony, gyors és pontos munkavégzés, kiváló kommunikációs készség
- Stressz tűrő képesség, terhelhetőség, kiegyensúlyozott személyiség
- pozitív, kezdeményező, problémamegoldó hozzáállás, önálló munkavégzés
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret (outlook, excell)
- építőipari / építőipari kereskedelmi végzettség előnyt jelent
- készletgazdálkodási tapasztalat előnyt jelent
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem
- céges mobiltelefon
- támogató munkakörnyezet, stabil magyar háttér
- szakmai fejlődési lehetőség
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Értékesítés, Kereskedelem
- Kereskedelmi munkatárs
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés módja:
Jelentkezéseket fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk!