KRILA Kft.

Kereskedelmi asszisztens munkatárs

Munkakör célja:

Cég által forgalmazott építőipari termékek értékesítése, partnerekkel és a cég üzletkötőivel való aktív kapcsolattartás.

Feladatok:

  • bejövő rendelések naprakész feldolgozása, rögzítése, dokumentálása
  • vevői rendelések nyomonkövetése, vevői szerződések aktualizálása
  • integrált rendszerben való munkavégzés
  • reklamációk hatékony és gyors ügyintézése
  • ajánlatok kidolgozása, szoros együttműködés a cég társosztályaival
  • értékesítési tevékenység hátterének biztosítása, üzletkötői háttértámogatás nyújtás
  • beszerzési rendelések- és bevételezések készítése, készlet folyamatos figyelése
  • vezető által meghatározott formában és rendszerességgel riportok, ajánlatok, szerződések készítése
  • egyéb adminisztrációs munkák végzése

Elvárások:

  • hasonló munkakörben szerzett értékesítési tapasztalat
  • Hatékony, gyors és pontos munkavégzés, kiváló kommunikációs készség
  • Stressz tűrő képesség, terhelhetőség, kiegyensúlyozott személyiség
  • pozitív, kezdeményező, problémamegoldó hozzáállás, önálló munkavégzés
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (outlook, excell)
  • építőipari / építőipari kereskedelmi végzettség előnyt jelent
  • készletgazdálkodási tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • céges mobiltelefon
  • támogató munkakörnyezet, stabil magyar háttér
  • szakmai fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezéseket fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk!