A LEGUAN csoport www.leguanburkolat.hu közép- és felsőkategóriás szőnyegek, padlószőnyegek, laminált padlók és lakástextilek forgalmazásával foglalkozik 1993 óta, országosan 3 áruházban. Erősségünk, hogy szőnyegeink többségét egyedi méretben is képesek vagyunk legyártatni, továbbá a legnagyobb készlettel rendelkezünk egyedi design szőnyegekből.

A legtrendibb Shaggy, Guy Laroche, Saint Clair, Michalsky, Patchwork és vintage szőnyegeket forgalmazzuk, nálunk bárki megtalálja az ízlésének leginkább megfelelőt. Mindemellett közép- és felsőkategóriás padlószőnyegekből, lakástextilekből és laminált padlóból is rendkívül széles választékkal rendelkezünk, ezért nálunk kiemelt fontosságú a szakértő értékesítés. Van olyan munkatársunk, aki az alapítástól kezdve nálunk dolgozik, és komoly szaktekintély a szőnyeg és lakástextil szakmában.

Üzletünk Törökbálinton az M1-es autópálya bevezető szakasza mellett, a MaxCity Lakberendezési Plazában található, ahova válogatott vevőkör jár. A növekedési lehetőségeink kiaknázása miatt keresünk most új pozícióba munkatársat

KERESKEDELMI ASSZISZTENS

    Új munkatársunk legfőbb feladata a bemutatóterembe személyesen betérők, valamint telefonon, emailen érdeklődők gyors, korrekt tájékoztatása, továbbá az értékesítési és marketing tevékenységünk adminisztratív támogatása.

    A legnagyobb szakmai kihívás ebben a munkakörben egyértelműen a feladatok sokszínűsége (értékesítés, webshop, vevőszolgálat, adminisztráció), és a tanulás, mert a cégvezető fontosnak tartja a folyamatos fejlődést, az új ötletek kitalálását, és azok megvalósítását, egyszóval az állandó megújulást.

Feladatok

  • A bemutatóterembe betérők (mindössze napi 10-30 ember) személyes fogadása, igényeik, lehetőségeik megértése és a számukra legmegfelelőbb termékek megtalálása
  • Emailen, webshopon keresztül érkező megrendelések fogadása, visszaigazolása, számlázása, a kiszállítás megszervezése
  • Vevői megrendelések állapotának nyomon követése
  • Külföldi szállítóinktól a termékek, szolgáltatások megrendelése, átvétele, a logisztikai folyamatok koordinálása
  • Webáruházban termékinformációk karbantartása
  • Irodai, ügyviteli adminisztráció végzése
  • Elemzések, kimutatások, statisztikák készítése

Követelmények

    Ez a munka olyan ember számára ideális, akinek van már tapasztalata értékesítés támogatásban vagy vevőszolgálatban, kiválóan bánik az Excellel és a számokkal, valamint szeretne folyamatosan új dolgokat tanulni, mert ez a munka az átlagos bolti kereskedelemnél kicsit összetettebb, ezért több tanulást és nagyobb odafigyelést kíván.
     
    • Középfokú végzettség (kereskedelmi előnyt jelent)
    • Legalább 3 év tapasztalat kereskedelemben
    • Angol nyelvtudás (külföldi partnereinktől beszerzések intézése, betérő külföldi vevőkkel kommunikáció)
    • Valamilyen vállalatirányítási vagy ügyviteli rendszer alapos ismerete
    • Lakberendezési, építőipari termékek értékesítésében szerzett tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:

    Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos értékkel bír, hogy itt a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe viszont nagy önállósággal dolgozhat, és hosszú távú, biztos szakmai karriert és családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát kínálunk.
     
    • Versenyképes fizetés + bónusz
    • Önálló munkavégzési lehetőség, felelősségteljes munkakör
    • Stabil lábakon álló, folyamatosan fejlődő cég
    • Közép- és felsőkategóriás termékek
    • Családias munkakörnyezet
    • Előrelépési lehetőség
     

Munkavégzés helye

  • Törökbálint MaxCity

Munkába állás kezdete

  • Azonnal

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Törökbálint

Jelentkezés:

Pályázatát (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz) az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva, a tárgy mezőben „kereskedelmi asszisztens”-ként megjelölve.
A motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írja (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:

  1. Miért szeretne váltani?
  2. Mi az, ami megtetszett önnek a hirdetésünkben?
  3. Mivel lehet önt motiválni?
  4. Mik a legfontosabb elvárásai munkáltatójával szemben, hogy ott hosszú távon tervezzen?