JobArena Humán Szolgáltató Kft.

Kereskedelmi asszisztens

Megbízónk a hazai baromfiipar egyik piacvezető kereskedelmi és szolgáltató cége, akik komplett szolgáltatást - tervezést, értékesítést, szervizt, oktatást – biztosítanak meglévő és jövőbeli baromfitartó partnereik részére a legújabb fejlesztésű baromfitartó eszközök kiválasztásában, beszerzésében. Szaktanácsadóik az üzemeltetéshez, a termelésük hatékonyságához és a versenyképességük emeléséhez nyújtanak hatékony segítséget.
Részükre keresünk, általános kereskedelmi asszisztensi, illetve irodai feladatokra munkatársat
KERESKEDELMI ASSZISZTENS
munkakörbe.

 

Főbb feladatok, munkák:

· A kereskedelmi tevékenység okmányainak ( hazai és import rendelések, visszaigazolások, szerződések, szállítások ) kezelése, rendszerezése, előkészítése könyvelésre;
· A társaság napi tevékenységének irodai támogatása internetes levelezéssel, telefonos ügyfélszolgálattal;
· Esetenként részvétel a társaság működéséhez kapcsolódó ügyintézésekben (posta, gépkocsik használatával összefüggő dolgok, dolgozókkal kapcsolatos ügyek, hatósági ügyek , E.ON, Pannon-Víz, Tűzoltók, egyéb hatóságok stb.);
· Irodai és szerviz tevékenységet végző munkatársak segítése diszpécseri jelenléttel : e-mail és telefonos üzenetek fogadása, továbbítás.

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

· Legalább középfokú végzettség;
· Vállalati vagy társasági néhány éves munkatapasztalat;
· Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Office, e-mailes levelező rendszer).
· Angol nyelv napi szintű használata (beszéd és levelezés);
· „B” kategóriás gépjárművezetői jogosítvány;
· Önálló és precíz munkavégzés képessége.

Amit kínálunk:

· Barátságos munkahelyi légkör, csapatmunka;
· Színes, változatos, szakmailag igényes munka;
· Állandó szakmai fejlődés;
· versenyképes jövedelem;
· Rugalmas munkaidő.
 

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Cafeteria, Céges üdülés, üdültetés

Munkavégzés helye:

9081 Győrújbarát

Jelentkezés módja:

Jelentkezését, fényképes önéletrajzát kérjük, hogy elektronikus úton küldje el irodánknak!