AQUALING Kft.

Munkatársat keresünk

Kereskedelmi adminisztrátor

pozícióba.

Cégünk több országban jelenlevő 30 éve működő piacvezető vállalkozás.
Fő tevékenységünk nyári időszakban uszodatechnika és vegyszergyártás, télen műfenyők és dekor világítások forgalmazása.
A folyamatos növekedés és bővülés következtében további munkatársat keresünk.
 

Főbb feladatok, munkák:

  • Áruházi szortiment-listák készítése és karbantartása ajánlattételre előkészítése.
  • Konkurens ajánlatok beszerzése, értékelése, összehasonlító ártáblázatok készítése
  • Teljes körű ügyintézés áruházakkal a rendelés fogadástól a reklamációs ügyintézésig, visszáru bonyolítás
  • Értékesítési, és költség kimutatások készítése, részvétel ezek havi, negyedéves, éves tervezésében
  • A szükséges árufedezet biztosítása a beszerzéssel és termék szaktanácsadókkal közösen, rendeléselőkészítés, készletgazdálkodás
  • Műszaki segédletek, marketing anyagok, minőségbiztosítási bizonylatok beszerzése a gyártó cégektől,
  • Termékekre és vevőkre vonatkozó teljes körű adatrögzítés, karbantartás és bizonylatolás a vállalatirányítási rendszerben (SAP)
  • Termék- szaktanácsadói körébe tartozó termékek teljes körű ismerete, törzsadatok karbantartása,
  • Írásban és szóban napi kapcsolattartás meghatározott nemzetközi beszállítókkal - angol nyelven
  • Társosztályokkal együttműködve részvétel a partnerek és a cég marketing tevékenységében, akciók, szórólapok, katalógus előkészítés
  • Kapcsolattartás és ügyintézés a cégen belüli társosztályokkal (elsősorban logisztika, termelés, marketing, pénzügy).
  • Merchandiserek feladatainak kiadása, végrehajtás adminisztratív ellenőrzése
  • Egyéb, cégvezetés által kijelölt feladatok

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Microsoft office programok magas szintű  ismerete
  • minimum 3 -5 év hasonló területen szerzett gyakorlat
  • Folyékony angol nyelvtudás - szóban és írásban -elengedhetetlen
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Kreativitás, precizitás, pontosság
  • Önálló, proaktív személyiség
  • Erkölcsi bizonyítvány

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Szakirányú végzettség
  • SAP Business one vállalatirányítási rendszer ismerete

Amit kínálunk:

  • Fiatalos, eredményorientált csapat tagjaként, családias légkört
  • Főállású munkaviszonyt, biztos fizetést
  • Folyamatosan fejlődő cég által nyújtott stabil hátteret

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Jelentkezés módja:

Fényképes önéletrajzzal