
AQUALING Kft.
Munkatársat keresünk
Kereskedelmi adminisztrátor
pozícióba.
Cégünk több országban jelenlevő 30 éve működő piacvezető vállalkozás.
Fő tevékenységünk nyári időszakban uszodatechnika és vegyszergyártás, télen műfenyők és dekor világítások forgalmazása.
A folyamatos növekedés és bővülés következtében további munkatársat keresünk.
Főbb feladatok, munkák:
- Áruházi szortiment-listák készítése és karbantartása ajánlattételre előkészítése.
- Konkurens ajánlatok beszerzése, értékelése, összehasonlító ártáblázatok készítése
- Teljes körű ügyintézés áruházakkal a rendelés fogadástól a reklamációs ügyintézésig, visszáru bonyolítás
- Értékesítési, és költség kimutatások készítése, részvétel ezek havi, negyedéves, éves tervezésében
- A szükséges árufedezet biztosítása a beszerzéssel és termék szaktanácsadókkal közösen, rendeléselőkészítés, készletgazdálkodás
- Műszaki segédletek, marketing anyagok, minőségbiztosítási bizonylatok beszerzése a gyártó cégektől,
- Termékekre és vevőkre vonatkozó teljes körű adatrögzítés, karbantartás és bizonylatolás a vállalatirányítási rendszerben (SAP)
- Termék- szaktanácsadói körébe tartozó termékek teljes körű ismerete, törzsadatok karbantartása,
- Írásban és szóban napi kapcsolattartás meghatározott nemzetközi beszállítókkal - angol nyelven
- Társosztályokkal együttműködve részvétel a partnerek és a cég marketing tevékenységében, akciók, szórólapok, katalógus előkészítés
- Kapcsolattartás és ügyintézés a cégen belüli társosztályokkal (elsősorban logisztika, termelés, marketing, pénzügy).
- Merchandiserek feladatainak kiadása, végrehajtás adminisztratív ellenőrzése
- Egyéb, cégvezetés által kijelölt feladatok
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Microsoft office programok magas szintű ismerete
- minimum 3 -5 év hasonló területen szerzett gyakorlat
- Folyékony angol nyelvtudás - szóban és írásban -elengedhetetlen
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Kreativitás, precizitás, pontosság
- Önálló, proaktív személyiség
- Erkölcsi bizonyítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Szakirányú végzettség
- SAP Business one vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk:
- Fiatalos, eredményorientált csapat tagjaként, családias légkört
- Főállású munkaviszonyt, biztos fizetést
- Folyamatosan fejlődő cég által nyújtott stabil hátteret
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Szükséges tapasztalat:
- 3-5 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
1117 Budapest, Hunyadi János út 4.
Jelentkezés módja:
Fényképes önéletrajzzal