Csatlakozz hozzánk

Junior projekt és folyamatkontroller

pozícióba!
 

Az ArrivaBus Kft. (korábbi nevén VT-Arriva Kft.) egy német tulajdonú, 14 országban személyszállítási szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport tagja, a hazai autóbuszos piac meghatározó szereplője.

A 20 éves múlttal rendelkező társaságunk több, mint 1300 alkalmazottat foglalkoztat a stabil piaci hátteret biztosító tömegközlekedési szektorban.

 

A jelenleg használt informatikai rendszereink és folyamataink ERP-ba történő digitális transformációjával kapcsolatos projektünk koordinálásához és a jövőbeni rendszer fenntartásához keressük projekt és folyamatkontroller pozícióba új kollégát, aki legalább 1-3 év tapasztalattal rendelkezik ERP projektek menedzsmentjében.

 

Téged keresünk

  • Ha szeretnél egy profitábilis, elismert, innovatív csapatban dolgozni,
  • Ha kedveled a multinacionális cégek adta hosszútávú fejlődési lehetőségeket,
  • Ha ismered a sokszereplős ERP projektek világát.

Ami Rád vár

  • Folyamataink optimalizálásával és digitális transzformációjával és ERP-val kapcsolatos projekt koordinálása,
  • Projekt scope, büdzsé és határidők betartatása, riportálása,
  • Külsős tanácsadóval és szolgáltatóval kapcsolatos kommunikáció, belső és külső stakeholderekkel való kapcsolattartás,
  • Projekt és folyamatkockázatok azonosítása és kezelése,
  • Projekt és folyamatadminisztráció, előrehaladási jelentések készítése,
  • Projektszakaszok tervezése, előkészítése és zárása,
  • Az IT digitalizációval kapcsolatos legmodernebb technológiák, módszertanok felkutatása és megismerése,
  • A digitalis folyamatok bevezetését követően a rendszer folyamatos felülvizsgálata, fejlesztése.

Amit Tőled várunk

  • Felsőfokú, gazdasági, vagy IT végzettség,
  • Középfokú angol nyelvtudás,
  • Legalább 1-3 éves projekt menedzsment tapasztalat (IT, Műszaki vagy Pénzügyi területen)
  • Felhasználói szintű, magabiztos MS Office ismeret,
  • Legyen kiváló problémafelismerő- és megoldó, valamint konfliktuskezelő készséged,
  • Jó tárgyaló partnernek kell lenned,
  • Vonzódj a digitális technológiákhoz,
  • Önálló munkavégzés és time management,
  • Legyen rendszer, kontroll és folyamatszemléleted,
  • „B” kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, biztos munkalehetőség,
  • Szakmai kihívást jelentő, változatos, felelősségteljes feladatok,
  • Versenyképes jövedelem, prémium, cafeteria,
  • Modern munkakörnyezet, korszerű laptopok, okostelefon,
  • Nyitott, közvetlen, barátságos és innovatív munkahelyi légkör,
  • Véleményedre, javaslataidra nyitott vezetőség,
  • Folyamatos coaching,
  • Kiváló megközelíthetőségű iroda, metró közvetlen közelében,
  • Nyitott, jó hangulatú, összetartó csapat,
  • Inspiráló szakmai légkör,
  • Válságtűrő gazdasági ágazat.

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Projektmenedzsment
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Projektmenedzsment
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, Andor utca 27-31.

Jelentkezés módja:

Jelentkezésed során kérjük küldd el nekünk angol és magyar nyelvű, szakmai önéletrajzod.