Csatlakozz hozzánk

Junior kontroller

pozícióba!

A Diákhitel Központ Zrt. a hallgatói hitelrendszer működtetésére és a hallgatói hitelek folyósítására jött létre 20 évvel ezelőtt. Kilencven fős társaságunk célja, hogy egyedülállóan kedvező pénzügyi megoldásokat kínáljunk mindazok számára, akik intézményi keretek között szeretnének tanulni. Hiszünk abban, hogy az ország gyarapodásának és az egyének boldogulásának egyik legfontosabb záloga a teljes életen át tartó tanulás, a korszerű és magas szintű tudás.

Kontrolling és Treasury csapatunkba keressük 1-2 éves tapasztalattal rendelkező új munkatársunkat. Várjuk jelentkezésed, ha érdekel a hallgatói hitelrendszer működésének tervezése, ellenőrzése és az érdekeltek felé történő riportálás, valamint részt vennél az adattárház és a vezetői információs rendszer működtetésében.

Főbb feladatok:

  • Részvétel a Mérleg, Eredménykimutatás, Cash Flow és költségtervek készítésében, az Üzleti terv összeállításában;
  • Az operatív tervekben, stratégiákban rögzített célok, KPI-ok teljesülésének vizsgálata, tény-terv kimutatások készítése;
  • Alaptevékenységi kontrolling és pénzügyi kontrolling funkciók ellátása;
  • A Társaság működéséről készülő rendszeres és eseti jelentések összeállítása;
  • Közreműködés az adatszolgáltatásban, HAS és IFRS szerinti beszámolásban;
  • Részvétel az ügyviteli és kontrolling informatikai rendszer fejlesztésében, innovációjában;
  • Stratégiai célú modellezés, közreműködés a termékfejlesztésben;
  • Vezetői és szabályozói döntéshozatal támogatása egyedi modellek és kalkulációk, illetve szakmai szöveges anyagok készítésével;
  • Részvétel az adattárház és vezetői információs rendszer (AVIR) működtetésében;
  • A Társaság adatbányászati és adatelemzési tevékenységének támogatása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú közgazdasági (pénzügy/ számvitel) végzettség;
  • Alapfokú adatbázis-kezelési és lekérdezési ismeretek (SQL);
  • Kiemelkedő elemző- és íráskészség;
  • Irodai számítógépes alkalmazások magas szintű ismerete;
  • Alapfokú szakmai angol nyelvtudás;
  • Vállalatirányítási, és tervező szoftverekkel kapcsolatos gyakorlat előny;
  • Rendszerszemlélet, analitikus gondolkodásmód, problémamegoldó készség;
  • Kezdeményező készség, kreativitás;
  • Szakmai nyitottság, innovációs készség, önállóság;
  • Agilitás, terhelhetőség;
  • Precizitás, pontosság, igényesség, diszkréció;
  • Kommunikációs készség, együttműködés, csapatmunka.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem és egyedülálló Cafeteria csomag;
  • Fiatalos, barátságos munkahelyi légkör;
  • Felelősségteljes munkakör, önállóság, kreatív feladatok;
  • Napsütéses, tágas és modern iroda;
  • Home office lehetősége.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • Projektmenedzsment

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Egyéb juttatások:

Cafeteria

Munkavégzés helye:

Budapest, II. kerület

Hogy tudsz hozzánk pályázni?

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, küld el a 'Jelentkezem' gombra kattintva szakmai önéletrajzod és motivációs leveled, amiben feltünteted bérigényedet.