http://www.teladoc.hu/

A Teladoc Health az egészségügyi ellátások piacvezető szakértőjeként telefonos és virtuális egészségügyi és orvosi szolgáltatásokat nyújt. A Teladoc a világ vezető biztosítótársaságaival dolgozik együtt élet- és egészségbiztosítási szolgáltatások szervezésében és lebonyolításában, hogy emberek millióinak nyújtson kiemelkedő színvonalú kiszolgálást az orvosi asszisztencia, az ellátásszervezés és a második orvosi vélemény területén. Hiszünk abban, hogy a stabil munkakörnyezet hozzájárul munkavállalóink személyes fejlődéséhez.

Cégünk folyamatosan bővül, aminek eredményeként csapatunkba jelenleg:

Junior IT support

pozícióba keresünk új munkatársakat.

Amit kollégáinknak biztosítunk:

  • Bejelentett főállású munkaviszonyt,
  • rendszeres havi fix fizetést,
  • fiatalos légkört és támogató vezetőket,
  • kiváló szakmai lehetőséget és folyamatos fejlődést egy dinamikus csapat tagjaként,
  • határozatlan idejű munkaszerződést, hosszú távú munkalehetőséget,
  • jól felszerelt, modern munkahelyet és kellemes környezetet,
  • napi 8 órás munkavégzést,
  • a munkavégzés jelenleg home office-ból történik.

Amit az új munkatárstól kérünk:

  • Legalább középfokú végzettség,
  • tapasztalat IT vagy gazdasági, ill. gazdasági informatikai területen,
  • kommunikációképes angol tudás,
  • magas szintű számítástechnikai felhasználói ismeretek (excel, word, outlook, stb.),
  • kiváló kommunikációs készség,
  • problémamegoldó, logikusan gondolkodó, analitikus személyiség,
  • gyors döntéshozatali képesség.

Kihívások, amelyekkel találkozni fogsz:

  • Kapcsolattartás az IT alvállalkozókkal, feladatok, projektek előkészítése, kiosztása, végrehajtásának felügyelete, riportálása,
  • beszámolók, riportok készítése a fejlesztési és support feladatok, folyamatok alakulásáról,
  • kapcsolattartás a partnerekkel, közreműködés a közös IT feladatok, adatkapcsolatok folyamatosságának biztosításában, továbbfejlesztésében,
  • kapcsolódó adatszolgáltatások megszervezése, működtetése,
  • támogatás nyújtása a kollégák és a partnerek részére telefonon, e-mailen, vállalati chat alkalmazáson illetve ticketing alkalmazáson keresztül,
  • problémamenedzsment és helpdesk rendszerek használata (JIRA, Service Desk, stb.),
  • hibafelderítés, segítségnyújtás a hibák kijavításához, javítások visszaellenőrzése,
  • együttműködés és kapcsolattartás a support- és fejlesztő munkatársakkal, információmegosztás,
  • együttműködés és kapcsolattartás a support- és fejlesztő munkatársakkal, információmegosztás, kooperáció a problémák megoldására,
  • dokumentációk, útmutatók, felhasználói kézikönyvek készítése belső használatra, illetve a partnereknek, vállalati intranet (Confluence) kezelése,
  • új fejlesztések, szoftververziók manuális tesztelése.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kooperáció a problémák megoldására,
  • Pénzügyi területen szerzett, termékfejlesztési és/vagy folyamatfejlesztési tapasztalat,
  • projektmenedzsment, ill. ticketing szoftverek, rendszerek ismerete,
  • ui/ux tapasztalatok, drótvázak/prototípusok készítésében szerzett gyakorlat, fényképszerkesztő/grafikai szoftverek ismerete (sketch, photoshop, stb.)
  • alapfokú fejlesztői ismeretek (XML, SQL, HTML, CSS, stb.)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Munkavégzés helye:

1092 Budapest, Köztelek u. 6.

Jelentkezés módja:

Amennyiben a pozíció elnyerte tetszésedet, küldd el nekünk bérigényed megjelölésével és fényképpel ellátott tömör önéletrajzod.