
A Teladoc Health az egészségügyi ellátások piacvezető szakértőjeként telefonos és virtuális egészségügyi és orvosi szolgáltatásokat nyújt. A Teladoc a világ vezető biztosítótársaságaival dolgozik együtt élet- és egészségbiztosítási szolgáltatások szervezésében és lebonyolításában, hogy emberek millióinak nyújtson kiemelkedő színvonalú kiszolgálást az orvosi asszisztencia, az ellátásszervezés és a második orvosi vélemény területén. Hiszünk abban, hogy a stabil munkakörnyezet hozzájárul munkavállalóink személyes fejlődéséhez.
Cégünk folyamatosan bővül, aminek eredményeként csapatunkba jelenleg:
Junior IT support
pozícióba keresünk új munkatársakat.
Amit kollégáinknak biztosítunk:
- Bejelentett főállású munkaviszonyt,
- rendszeres havi fix fizetést,
- fiatalos légkört és támogató vezetőket,
- kiváló szakmai lehetőséget és folyamatos fejlődést egy dinamikus csapat tagjaként,
- határozatlan idejű munkaszerződést, hosszú távú munkalehetőséget,
- jól felszerelt, modern munkahelyet és kellemes környezetet,
- napi 8 órás munkavégzést,
- a munkavégzés jelenleg home office-ból történik.
Amit az új munkatárstól kérünk:
- Legalább középfokú végzettség,
- tapasztalat IT vagy gazdasági, ill. gazdasági informatikai területen,
- kommunikációképes angol tudás,
- magas szintű számítástechnikai felhasználói ismeretek (excel, word, outlook, stb.),
- kiváló kommunikációs készség,
- problémamegoldó, logikusan gondolkodó, analitikus személyiség,
- gyors döntéshozatali képesség.
Kihívások, amelyekkel találkozni fogsz:
- Kapcsolattartás az IT alvállalkozókkal, feladatok, projektek előkészítése, kiosztása, végrehajtásának felügyelete, riportálása,
- beszámolók, riportok készítése a fejlesztési és support feladatok, folyamatok alakulásáról,
- kapcsolattartás a partnerekkel, közreműködés a közös IT feladatok, adatkapcsolatok folyamatosságának biztosításában, továbbfejlesztésében,
- kapcsolódó adatszolgáltatások megszervezése, működtetése,
- támogatás nyújtása a kollégák és a partnerek részére telefonon, e-mailen, vállalati chat alkalmazáson illetve ticketing alkalmazáson keresztül,
- problémamenedzsment és helpdesk rendszerek használata (JIRA, Service Desk, stb.),
- hibafelderítés, segítségnyújtás a hibák kijavításához, javítások visszaellenőrzése,
- együttműködés és kapcsolattartás a support- és fejlesztő munkatársakkal, információmegosztás,
- együttműködés és kapcsolattartás a support- és fejlesztő munkatársakkal, információmegosztás, kooperáció a problémák megoldására,
- dokumentációk, útmutatók, felhasználói kézikönyvek készítése belső használatra, illetve a partnereknek, vállalati intranet (Confluence) kezelése,
- új fejlesztések, szoftververziók manuális tesztelése.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- kooperáció a problémák megoldására,
- Pénzügyi területen szerzett, termékfejlesztési és/vagy folyamatfejlesztési tapasztalat,
- projektmenedzsment, ill. ticketing szoftverek, rendszerek ismerete,
- ui/ux tapasztalatok, drótvázak/prototípusok készítésében szerzett gyakorlat, fényképszerkesztő/grafikai szoftverek ismerete (sketch, photoshop, stb.)
- alapfokú fejlesztői ismeretek (XML, SQL, HTML, CSS, stb.)
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- Rendszerüzemeltető
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
- Home office lehetőség
Munkavégzés helye:
1092 Budapest, Köztelek u. 6.
Jelentkezés módja:
Amennyiben a pozíció elnyerte tetszésedet, küldd el nekünk bérigényed megjelölésével és fényképpel ellátott tömör önéletrajzod.