JUNIOR IT SERVICE DESK TECHNICIAN

    Folyamatosan növekvő, világszerte ismert munltinacionális nagyvállalat új csapattagot keres informatikai részlegére.

Feladatok:

  • Irodai folyamatok támogatása
  • Az informatikai problémák gyors megoldása
  • A számítógépes rendszerek napi szintű monitorozása
  • Kapcsolattartás a gyártókkal és a külső szolgáltató cégekkel
  • A támogatott osztályok elégedettségének biztosítása
  • Az SLA -n belüli ügykezelés
  • A hálózati informatikai berendezések megfelelő működésének biztosítása
  • Folyamatok javítására irányuló tevékenységek
  • Részvétel új étterem nyitásokban, illetve a felújítási folyamatok menedzsmentje (beleértve a beszerzést, a koordinációt, a kommunikációt, a telepítést, a szolgáltatásnyújtást)
  • Belső IT-feladatok és a kis projektek irányítása és összehangolása szabványok szerint

Követelmények:

  • Elkötelezettség az informatikai problémák megoldásához
  • Informatikai tanulmányok – Főiskolai vagy egyetemi végzettség előnyt jelent
  • Releváns IT Servicedesk tapasztalat előnyt jelent
  • Alapszintű számítógépes ismeretek (hardver- és szoftver)
  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete
  • Jó stressztűrő képesség
  • Jó kommunikációs készség
  • Barátságos és megközelíthető személyiség, tanulási hajlandóság és ügyfélközpontú gondolkodás
  • Logikus gondolkodás, magasszintű precíz munkavégzés
  • Jó problémamegoldó készség
  • B kategóriájú vezetői engedély

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.