A Magyar Export-Import Bank Zrt. és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt., mint a Magyarországon exporthitel-ügynökségi feladatokat ellátó, államigazgatási szerv irányítása alatt működő budapesti székhelyű szakosított hitelintézet és biztosító Humánpolitika szervezeti egysége felvételre keres határozatlan időre:

Junior humán erőforrás munkatársat

A munkakört betöltő fő feladatai:

  • HR terület adminisztratív támogatása magyar és angol nyelven;
  • adatszolgáltatás és kapcsolattartás a szerződött szolgáltatókkal, partnerekkel;
  • a hatáskörébe tartozó szabályzatok/folyamatok karbantartása, menedzselése, optimalizálása, munkavállalók tájékoztatása
  • orvosi alkalmassági vizsgálatok és egészségügyi szűrések megszervezése és koordinálása;
  • feladatok szervezeten belüli koordinációja, határidők nyilvántartása, nyomon követése;
  • vezetői felkészítő anyagok elkészítésében való részvétel;
  • programok, képzések, értekezletek szervezése, nyilvántartása;
  • elektronikus adatrögzítési és iktatási feladatok ellátása, adatszolgáltatás;
  • általános adminisztrációs és titkársági teendők;

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség (elsősorban humánpolitikai vagy közgazdasági területen); esetlegesen folyamatban lévő tanulmányok
  • HR területen szerzett szakmai tapasztalat: 1-2 év;
  • középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt);
  • strukturált gondolkodásmód és kiváló problémamegoldó képesség;
  • kiváló feladat koordinációs képesség
  • Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) haladó szintű ismerete;
  • egyéb szükséges kompetenciák: jó kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség, időnyomás tűrése (határidők betartása), változó munkaterheléshez alkalmazkodás, precíz munkavégzés önállóan és csapatban egyaránt, rendszerszemléletű gondolkodás; monotonitás tűrés

Amit kínálunk:

  • széleskörű, versenyképes juttatási csomag; dinamikusan fejlődő intézmény; szakmai fejlődési lehetőség; önálló, felelősségteljes munkakör; támogató munkahelyi légkör.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1065 Budapest, Nagymező utca 46-48.

Jelentkezés módja:

A fenti pozíció megpályázásához kérjük, kattintson a "Jelentkezem" gombra és kérjük, töltse fel magyar nyelvű szakmai önéletrajzát.