Jogász

Főpolgármesteri Hivatal

1052 Budapest, Városház u. 9-11.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal

Fejlesztésért és Üzemeltetésért Felelős Aljegyző Irodája

határozatlan időre

jogász

munkatársat keres

A Fejlesztésért és Üzemeltetésért Felelős Aljegyző Irodája a területért felelős aljegyző mellett működő önálló szervezeti egység a Főpolgármesteri Hivatalban, feladata az aljegyző irányítása alá tartozó szakmai főosztályok tevékenységének koordinálása, szakmai felügyelete, az aljegyző munkájának segítése.

Az irodához tartozó szakterületek: fővárosi beruházások, fejlesztések, városüzemeltetés (közlekedés, kommunális feladatok, közművek), várostervezés (urbanisztika, építészet, tájépítészet), valamint a Főpolgármesteri Hivatal üzemeltetése.  

A szakterületekért felelős szakmai főosztályok mellett szorosan együttműködünk a pénzügyi és jogi területekkel, a Főpolgármesteri Hivatal szervezeti egységein kívül rendszeres kapcsolatban állunk a Fővárosi Önkormányzat érintett szakcégeivel (pl.: BKK Zrt., BKV Zrt., BKM Nonprofit Zrt., ENVIRODUNA Kft.) is.

Feladatok:

  • közreműködés a fejlesztésért és üzemeltetésért felelős aljegyző irányítása alá tartozó főosztályok (a Várostervezési Főosztály, a Városüzemeltetési Főosztály, a Hivatalüzemeltetési és Intézményfejlesztési Főosztály) feladatkörébe tartozó szerződések, nyilatkozatok, állásfoglalások, tulajdonosi és fenntartói döntések előkészítésével, jogi véleményezésével kapcsolatos tevékenység ellátásában;
  • jogi háttér- és elemzőmunka a szakterületek feladat-ellátásához kapcsolódóan, az önkormányzati és ágazati jogszabályok, a polgári jog naprakész ismerete és alkalmazása;  
  • előterjesztések, döntés-előkészítő anyagok véleményezése; 
  • szerződés-tervezetek készítése, véleményezése, ennek során aktív együttműködés a Hivatal szervezeti egységeivel, részvétel a szerződő partnerekkel történő egyeztetéseken;
  • együttműködés, folyamatos kapcsolattartás a Főpolgármesteri Hivatal szervezeti egységeivel, a Fővárosi Önkormányzat szakcégeivel és intézményeivel, illetve külső felekkel.

Elvárások:

  • büntetlen előélet, magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • felsőoktatásban szerzett jogi szakképzettség,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Microsoft Office)
  • önálló és precíz munkavégzés,
  • problémamegoldó képesség,
  • proaktivitás és együttműködési készség,
  • jó szervezőképesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, rugalmasság.

Előnyt jelent:

  • jogi szakvizsga,
  • polgári jog területén szerzett gyakorlati tapasztalat,
  • közigazgatásban, önkormányzatnál, illetve önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságnál szerzett gyakorlati tapasztalat,
  • angol nyelvtudás.

Amit mi nyújtunk:

  • sokrétű szakmai fejlődési lehetőség, az önkormányzatokra vonatkozó általános jogi szabályozás, valamint a kapcsolódó szakterületek ágazati jogszabályainak elsajátítása, gyakorlati alkalmazása, a polgári jogi ismeretek gyakorlatban történő alkalmazása,
  • képzési lehetőségek,
  • projektszemlélet, széleskörű együttműködési lehetőség a Főpolgármesteri Hivatal szervezeti egységeivel, munkatársaival, valamint a Fővárosi Önkormányzat gazdasági társaságaival,
  • cafetéria és béren kívüli juttatások.

 

Csatolandó iratok:

  • részletes szakmai önéletrajz,
  • a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
  • továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott - nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat megtalálható a hirdetésben, a Budapest Portál/E-információszabadság oldalak/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók menüpont alatt.
     

Illetmény és egyéb juttatások:

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő.

A munkavégzés helye:

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.

Jelentkezési határidő:

2023. 04. 03.

Az állás betöltésének várható időpontja:

a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.

Állás, munka területe(i):

  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogtanácsos, Jogász, Jogi előadó

Jelentkezés módja:

A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére, vagy a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva szíveskedjen eljuttatni.

jogász
Főpolgármesteri Hivatal
1052 Budapest, Városház u. 9-11.