A HR Partner Consulting keres piacvezető pénzintézeti ügyfele számára akvizíciós feladatok ellátásában jártas munkatársat a fenti pozícióban.

Jelzáloghitel ügyintéző

Feladatok:

  • A cégcsoport adatbázisából jelzáloghitel érdeklődők felkeresése
  • Különböző online platformokon érdeklődő ügyfelek tájékoztatás a jelzáloghitel kondíciókról
  • Jelzáloghitel ügyletek előkészítése, leadása, után követése
  • Adminisztráció pontos elvégzése CRM rendszerben

Amit kínálunk:

  • 8 órás alkalmazotti jogviszony
  • Alapfizetés + teljesítmény arányos jutalék + bónusz lehetőség
  • Releváns adatbázis
  • Online érdeklődők és ajánlott ügyfelek
  • Stabil cégcsoport
  • Igényes munkahelyi környezet

Munkavégzés helye:

Budapest

Elvárások:

  • PSZÁF hatóság vizsga megléte
  • Legalább 1 éves pénzügyi értékesítésben szerzett tapasztalat (jelzáloghitelezés nem elvárás)
  • Word/Excel magabiztos használata
  • Pontos, precíz munkavégzés

Előny:

  • Problémamegoldó készség
  • Stratégiai szemléletmód
  • Prioritások felismerése
  • CRM rendszerek ismerete
  • Telesalesben való jártasság

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődését, küldje el szakmai önéletrajzát a “JH Specialista” megjelelösével a "Jelentkezem" gombra kattintva.