Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legnagyobb és leginkább diverzifikált nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit magyarországi tagja. Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

Az UniCredit Bank számára a legfontosabb prioritás a dolgozók és az ügyfelek egészsége és biztonsága. Ennek szellemében a kiválasztási folyamatunk is digitális formában történik, melynek során videós interjúkban ismerkedhetsz meg az érintett szakmai területtel és a HR-en dolgozó kollégákkal is.

Az új belépőknek a legtöbb területen online betanulást tudunk biztosítani, és amennyiben a munkakör engedi, akkor a későbbiekben távoli munkavégzésre is van lehetőség. Törekszünk rá, hogy a lehető legrugalmasabb eszközökkel segítsük kollégáinkat a jelenlegi helyzet okozta problémák megoldásában. Az UniCredit Bank továbbra is folyamatosan nyomon követi a kialakult helyzetet, és a „Jót s jól!” elve alapján mindig a működésében érintettek legjobb érdeke szerint jár el.

Jelentőszolgálati szakember (Regulatory reporting)

Milyen feladataid lesznek?

  • Részvétel a jelentéskészítésben és folyamatoptimalizálási projektekben
  • Riportolási feladatok (50%):
    • MNB, anyavállalat, és további érdekeltek részére küldendő pénzügyi, felügyeleti és statisztikai jelentések összeállítása
    • A jelentésekhez szükséges adatok lekérdezése, ellenőrzése, hibajavítások elvégzése
    • Elkészült jelentések érdekeltek részére történő elküldése a kijelölt rendszeren keresztül
  • Jelentéskészítési folyamatok optimalizálása, projektek (50%):
    • Részvétel az MNB, valamint az anyavállalati oldalról érkező fejlesztési feladatokban
    • Riportok fejlesztése, technikai újítások bevezetése, ellenőrzési pontok, keresztellenőrzési szabályok kidolgozása
    • Részvétel az új jelentések bevezetéséhez és automatizálásához kapcsolódó projektfeladatokban
  • Üzleti elemzői feladatok: lekérdezések, adatelemzés, specifikációk készítése
  • Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal (számviteli módszertan, data governance)
  • Együttműködés, konzultáció külföldi kollégákkal szakmai kérdések kapcsán

Mit várunk tőled?

  • Felsőfokú gazdasági végzettség;
  •  2-3 éves tapasztalat pénzügyi/számviteli területen;
  •   Középfokú angol nyelvtudás;
  •  Pontos, önálló munkavégzés;
  •  Jó problémamegoldó képesség és erős felelősségtudat;
  •  MS Office programok kiváló ismerete.

Miért érdemes hozzánk csatlakoznod?

  • bónusz teljesítménytől függően,
  • cafeteria,
  • well-being szolgáltatások,
  • privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • képzések,
  • extra szabadnap,
  • távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelőn.

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Elemzés
  • Finanszírozás
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Elemző, Tanácsadó

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, V kerület

Jelentkezés módja:

Amennyiben pályázatod megfelel az elvárásoknak, kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, majd pedig személyes interjút követően adunk neked visszajelzést.