ITS application support munkatárs

Munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Ügyfelek teljes körű szakmai támogatása, szorosan együttműködve az ITS részleg kollégáival.
  • Értékesített és ügyféloldalon implementált megoldásokhoz kapcsolódó Level1, Level2 és későbbiekben a Level 3-as (fejlesztői) support biztosítása.
  • Érvényes SLA-val rendelkező ügyfelek visszajelzéseire megoldás biztosítása a vállalt reakció és megoldási idő betartása mellett.
  • Hibabejelentések feldolgozása, osztályzása és priorizálása, kezelése, megoldása vagy továbbítása elektronikus remedy ticketing rendszeren keresztül. Feladatokhoz kapcsolódó kommunikációs, adminisztratív és archiválási feladatok elvégzése.
  • Megoldásainkhoz biztosított remote monitoring rendszerünk által küldött figyelmeztetések ellenőrzése és proaktív intézkedések biztosítása (ügyfél értesítés, javaslattétel a megoldásra, vagy megoldás biztosítása)
  • Beszámolás munkájáról hetente legalább egy alkalommal a vezetőjének; szóban vagy adott esetben írásban (rendszeres feladatok végrehajtása, feladatok előjegyzése, tervek - eredmények)
  • Szakmai ismeretek elsajátítása, részvétel továbbképzéseken.
  • Munkájának kiemelten pontos, esztétikus és precíz végzése.
  • Társosztályokkal való kapcsolattartás.

Munkakörhöz kapcsolódó elvárások:

  • középfokú IT vagy felsőfokú műszaki/IT végzettség;
  • legalább 2-3 év szakirányú IT support területen szerzett tapasztalat;
  • középfokú Microsoft dekstop/server szoftverkörnyezet ismeret;
  • alapvető hálózati ismeretek;
  • alapvető hardver és periféria ismeretek;
  • C# / .Net ismeret;
  • webes technológiákban való jártasság (HTML, CSS, JavaScript, jQuery, ASP.Net);
  • fejlesztéshez szükséges adatbázis ismeret (MS SQL);
  • közép szintű angol nyelvtudás

A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

  • Microsoft SharePoint alapú rendszerek felhasználói és/vagy fejlesztői szintű ismerete
  • üzletmenetet támogató SharePoint workflow-k, űrlapok fejlesztése (MS Flow, Designer, Nintex)
  • C# / .Net aktív tudás

Amit kínálunk:

  • Professzionális, szakmai támogató erőforrásokkal rendelkező csapat tagja lehetsz;
  • egy sikeres és dinamikus vállalat nemzetközi hátterét kínáljuk munkakörnyezetként;
  • értékeljük ötleteidet, javaslataidat és elismerjük munkatársaink teljesítményét és lojalitását;
  • továbbképzések, változatos feladatok, személyes és szakmai fejlődési lehetőség.

Az innovatív Konica Minoltáról

    Az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatásokat nyújtunk, melyeknek fontos elemei a munkafolyamat-automatizálás, az IT infrastruktúrára, valamint biztonságra vonatkozó megoldások.

    A nyomdaipar és az ipari nyomtatás területén digitális rendszereink mellett szoftveres megoldásokat kínálunk, továbbá üzleti tanácsadással és képzésekkel támogatjuk ügyfeleinket.

    IoT videófelügyeleti rendszereink a teljeskörű biztonság nyújtása mellett ügyfeleinknek elemzéseket készítenek.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, XI. kerület

Jelentkezés módja:

Amennyiben úgy érzed, hogy a meghirdetett pozíció felkeltette érdeklődésedet, kérjük, küldd el fényképes önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.