Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
121 db találat
Szűrés
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...Friss
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...Friss
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ma 11:22
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ma 10:29
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ma 10:28
-
Main tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...tegnap 16:13
-
Erőművi automatizált vezérlőrendszer különböző komponenseinek menedzselése A telepített berendezések működőképességének és rendelkezésre állasának biztosítása AZ I&C vezérlőrendszer telepítésének, frissítésének, bővítésének és migrációjának végrehajtása mind házon belül, mind a h...tegnap 16:05
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...tegnap 15:02
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...tegnap 12:51
-
Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...tegnap 12:15
-
MBH Befektetési Bank befektetési szolgáltatási rendszereket érintő informatikai bau és projekt rendszerszervezői feladatok ellátása Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó szakmai és támogató szakterületekkel, valamint a funkcionális és nem funkcionális követelményeket meg...tegnap 10:04
-
Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...tegnap 08:23
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásaFriss
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...Friss
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 11:55
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ma 11:25
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásama 11:17
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ma 10:25
-
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.ma 10:05
-
Számlevezető rendszerben paraméterezési feladatok végrehajtása. Éles banküzem támogatása, L3 support tevékenységek ellátása. Tömeges módosítási igényekre makrók írása, futtatása. Lekérdezési igények kezelése. Üzleti specifikációk, megrendelések értelmezése, egyeztetése. Kapcsol...ma 10:00