
Készen állsz a sikerre?
IT Service Desk Gyakornok - German and English speaking - Pécs
Az ALDI Magyarország a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. A diszkont elv következetes megvalósítása mellett köteleztük el magunkat, amely egyet jelent azzal, hogy a lényegre koncentrálunk: tartósan magas minőséget kínálunk folyamatosan alacsony áron.
Az új munkatárs feladatai
- logisztikai központjaink, irodáink támogatása ticketing rendszeren (hibajegyrendszeren) keresztül
- teljeskörű segítségnyújtás a Service Desk Agent kollegáinknak
- hibajegyek készítése és kezelése
- a teljes támogató tevékenység dokumentálása
- e-mailen keresztül érkező kérések feldolgozása
- hibajegyek továbbítása a különböző megoldócsapatoknak
- napi szintű kommunikáció a társosztályokkal és külföldi kollegákkal német és angol nyelven
Az ideális jelölt
- aktív hallgatói jogviszony
- minimum középszintű német- ÉS angol nyelvtudással rendelkezik
- vállalja a heti minimum 30 órát
- gyors felfogást és nyitottságot mutat az új IT-megoldások iránt
- kiemelkedően kommunikál
- önálló, felelősségteljesen végzi munkáját
- csapatszellemmel rendelkezik
Amit kínálunk:
- fejlődési lehetőség egy folyamatosan növekedő szervezetben
- átlagon felüli bérezés
- intenzív egyéni és gyakorlatközeli betanulás
- változatos és érdekes feladatkör
- kellemes munkakörnyezetben történő munkavégzés
- előrelépési lehetőség teljes munkaidős Service Desk Agent pozícióba
Jelentkezés módja:
Kérjük, használd az online jelentkezési felületünket, és küldd el nekünk a frissített, fényképes önéletrajzodat.
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
Szükséges tapasztalat:
- Nem igényel tapasztalatot
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
A felsoroltak közül mindegyik:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
- Német (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
- Szakmai gyakorlat
- Részmunkaidő
Munkavégzés helye:
Pécs