Egy dinamikus, multinacionális vállalatnál vagy egy megbízható családi vállalkozásnál keres új kihívásokat? Az 1839 óta az egészségügy fejlődését szolgáló B. Braun-vállalatcsoportnál mindkettőt megtalálja! A 180 éves múltra visszatekintő cégcsoport 64 országban, több mint 60 000 dolgozójával a világ vezető egészségügyi szereplője. Legyen része a B. Braun családnak, és ossza meg tapasztalatait, hogy együtt javítsuk az egészségügyi ellátást.

A B.Braun cégcsoport IT Shared Service központjába keresünk a magas színvonalú szakmai munka iránt elkötelezett munkatársat az alábbi pozícióba:

IT Service Desk Analyst

Munkavégzés helye: Lengyelország (Nowy Tomysl)

Feladatok:

  • Bejövő hívások és internetes megkeresések fogadása és kezelése
  • Első szintű segítségnyújtás a technikai problémákat tapasztaló végfelhasználók számára
  • Különböző technikai problémák és megoldások (azaz szoftver, hardver és ügyfél-specifikus alkalmazások) hibaelhárítása, elemzése, megoldása, nyomon követése, kibővítése és pontos dokumentálása
  • A végfelhasználók szolgáltatási kéréseinek teljesítése a meghatározott eljárásoknak megfelelően
  • Az ügyféllel kapcsolatos problémák dokumentálása a híváskövető rendszerben
  • Együttműködés a szervezeti partnerekkel és az osztályok tagjaival az ismeretek és a tapasztalatok megosztása érdekében
  • Az ügyfelek elégedettségének és a Service Desk minőségének folyamatos növelése

A pozícióhoz tartozó elvárások:

  • Nyelvismeret: magyar (anyanyelvi), angol (legalább A2)
  • További nyelvismeret szükséges: német (legalább B1), vagy román (legalább B1)
  • Erős problémamegoldó és elemző készségek
  • Barátságos, udvarias és minőségi kommunikációt minden végfelhasználó számára a teljes támogatási folyamat során
  • Rugalmasság műszakban és hétvégén történő munkavégzéshez
  • Nagyfokú önállóság, precíz munkavégzés, terhelhetőség
  • Számítástechnikai ismeret

Amit kínálunk:

  • Aktív részvétel kihívást jelentő fejlesztési projektekben
  • Nyílt kommunikáció a hierarchia minden szintjén
  • Személyes és szakmai fejlődés
  • Stabil munka barátságos csapatban
  • Laptop és a szervizhez szükséges eszközök.
  • Rugalmas munkaidő home-office lehetőséggel
  • Ingyenes idegen nyelvű oktatás

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint
  • Német - Középfok/kommunikációképes szint
  • Román - Középfok/kommunikációképes szint
  • Magyar

Munkavégzés helye:

Lengyelország (Nowy Tomysl)

Jelentkezés módja:

A jelentkezéshez kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű fényképes, szakmai önéletrajzát Dékány Adrienn HR munkatárs részére a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával.